پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

ناکامی تن‌هاخ: تاتنهام مدافعش را به یونایتد نداد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ناکامی تن‌هاخ: تاتنهام مدافعش را به یونایتد نداد!

اریک تن‌هاخ به خواسته‌اش که جذب کریستین رومرو از تاتنهام در پنجره تابستانی امسال بود نرسید.

به گزارش "ورزش سه"، رومرو در سال 2021 با قراردادی قرضی از آتالانتا به تاتنهام پیوست و با عملکرد خوبی که به نمایش گذاشت پس از یک سال قراردادش را دائمی کرد و از آن زمان به یکی از بهترین مدافعان میانی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تبدیل شده است.

این بازیکن 26 ساله یکی از مهره‌های کلیدی تیم ملی آرژانتین در قهرمانی اخیرش در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای 2024 هم بود و همین باعث شد که بسیاری از باشگاه بزرگ اروپایی شرایط او را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال زیر نظر داشته باشند.

حالا تی‌وای‌سی اسپورت خبر داده است که اریک تن‌هاخ علاقه زیادی به جذب این بازیکن در تابستان امسال داشت و از مدیران یونایتد خواسته بود که او را به ترکیب تیمش اضافه کنند تا خط دفاعی شیاطین سرخ را در فصل جدید تقویت کند.

مدیران منچستریونایتد هم خیلی زود مذاکرات با تاتنهام را آغاز کردند اما این باشگاه به آنها اعلام کرد که حاضر نیست هیچ پیشنهادی را برای رومرو بپذیرد و این مدافع عملاً برای فروش نخواهد بود و این پاسخی بود که پیش از این به نماینده‌های رئال مادرید و پاری سن ژرمن هم داده شده بود.

رسانه‌های آرژانتینی معتقد هستند که یونایتد و احتمالاً رئال و پاری سن ژرمن در تابستان سال آینده هم برای جذب او تلاش خواهند کرد ولی بعید به نظر می‌رسد که تاتنهام فعلاً تصمیمی برای فروش او داشته باشد.