پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

نباید سیاست را وارد فضای کار کرد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
نباید سیاست را وارد فضای کار کرد

معاون خدمات شهری شهردار تهران گفت: نباید سیاست را وارد فضای کار و خدمت کرد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسین نظری در مراسم افتتاح 57 پروژه شهری در منطقه 9 اظهار کرد: یکصد و چهل و سومین پویش امید و افتخار به افتتاح 57 پروژه در منطقه 9 با اعتبار 130 میلیارد تومان اختصاص دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه پویایی یک مجموعه ابتدا به داشتن برنامه است و تحقق پروژه و برنامه‌ها به اعتبار مالی نیاز دارد، گفت: اعتبار مالی نیازمند انضباط مالی است که خوشبختانه با حمایت شورای شهر، ایجاد خزانه واحد در مدیریت شهری توانست انضباط مالی را محقق کند.

معاون خدمات شهری شهردار تهران با اشاره به اینکه تا پایان سال 200 پروژه دیگر در دستور کار این منطقه قرار دارد، تصریح کرد: در گذشته شهرداران متعددی در تهران بودند و این مسیر ادامه خواهد داشت، هر کسی در دوره خود برای خدمت تلاش می‌کند اما برخی کمتر و برخی بیشتر با این حال ضمن تقدیر از گذشتگان‌مان و علی‌رغم بداخلاقی‌های سیاسی که در کشورمان وجود دارد نباید حوزه خدمت را وارد فضای سیاسی کرد.

مدیریت شهری تهران از سال 1396 تا 1400 درجا زد

وی در ادامه گفت: بخش بزرگی از بدهی‌های شهرداری در این دوره شفاف سازی شد و کاهش یافت، همچنین بخشی از آنها پرداخت شده و حقوق و پشتبانی‌های لازم از کارکنان در حال انجام است.