جمعه 31 فروردین 1403

نتایج دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
نتایج دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد

سازمان سنجش اعلام کرد: در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای مجموعا تعداد 72 هزار و 65 نفر پذیرفته شده‌اند که از این تعداد 23 هزار و 820 داوطلب زن و تعداد 48 هزار و 245 داوطلب مرد پذیرش شدند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال 1401خبر داد.

به گزارش ایلنا، عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر گفت: در پذیرش بر اساس معدل کل دیپلم دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای امسال از تعداد 73 هزار و 870 داوطلب شرکت کننده، تعداد 49 هزار و 474 داوطلب مرد و تعداد 24 هزار و 396 داوطلب زن نام‌نویسی کردند.

وی افزود: در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای مجموعا تعداد 72 هزار و 65 نفر پذیرفته شده‌اند که از این تعداد 23 هزار و 820 داوطلب زن و تعداد 48 هزار و 245 داوطلب مرد پذیرش شدند.

پورعباس یادآور شد: پذیرفته‌شدگان لازم است برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت‌نام و انتخاب واحد از روز شنبه، 9 مهر ماه به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی http://edu.uast.ac.ir مراجعه و در روز‌های تعیین شده با در دست داشتن مدارک مندرج در اطلاعیه منتشره درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و با توجه به نشانی تعیین شده در جدول شماره (5) دفترچه راهنمای پذیرش و اصلاحیه مربوط، به مرکز محل قبولی خود مراجعه کنند.

از میان اخبار

افروغ: نظام باید عذرخواهی می‌کرد / نیروهای امنیتی مدارا کنند

(تصاویر) این مرد 6 هزار ماشین دارد!