سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

نتایج نهایی تکمیل ظرفیت دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع اعلام شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
نتایج نهایی تکمیل ظرفیت دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، حسن مروتی معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور درباره پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرش ظرفیت خالی مانده رشته‌های تحصیلی دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال 1401، گفت: در این مرحله 39 هزار و 701 داوطلب ثبت‌نام کردند که 38 هزار و 727 داوطلب پذیرش شده‌اند.

وی افزود: پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از زمان دقیق و نحوه ثبت‌نام باید از روز دوشنبه 17 بهمن ماه به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا دانشگاه به نشانی http://edu.uast.ac.ir مراجعه و در روزهای تعیین شده در سامانه مذکور با در دست داشتن مدارک لازم، به مرکز محل قبولی خود مراجعه کنند.

وی درباره پذیرفته‌شدگان نهایی کدرشته محل‌های دوره رشته‌های تحصیلی دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» این دانشگاه نیز گفت: برای این مرحله 24 هزار و 461 داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد 24 هزار و 105 داوطلب پذیرفته شدند.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: پذیرفته‌شدگان لازم است برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت‌نام و انتخاب واحد از روز دوشنبه مورخ 17بهمن ماه 1401 به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا دانشگاه به نشانی http://edu.uast.ac.ir مراجعه و در روزهای تعیین شده در سامانه مذکور با در دست داشتن مدارک لازم به مرکز محل قبولی خود مراجعه کنند.

مروتی در پایان به داوطلبان پذیرفته‌شدگان توصیه کرد اطلاعیه‌های منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش را به دقت مطالعه کنند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

وزارت علوم تحقیقات و فناوری

سازمان سنجش آموزش کشور

حسن مروتی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
نتایج نهایی تکمیل ظرفیت دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع اعلام شد 2
نتایج نهایی تکمیل ظرفیت دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع اعلام شد 3