جمعه 28 اردیبهشت 1403

نخبگان انقلابی نباید در این دولت در حاشیه بمانند / مراقب رفت و آمد وابستگان فتنه به دانشگاه‌ها باشیم

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
نخبگان انقلابی نباید در این دولت در حاشیه بمانند / مراقب رفت و آمد وابستگان فتنه به دانشگاه‌ها باشیم

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، رئیس و معاونین سازمان بسیج اساتید، صبح امروز با محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دیدار و گفت و گو کردند.

سیدمحمود هاشمی معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور در این دیدار به اهمیت تحولات در سطح وزارت علوم اشاره کرد و گفت: یکی از مولفه های مهم در بیانیه گام دوم انقلاب نظریه نظام انقلابی است و آنچه از این نظریه می توان استنباط کرد این است که اگر کارگزار و فرایند در یک دانشگاه و یا وزارتخانه انقلابی شود کارکرد آن مجموعه انقلابی خواهد شد.

وی به رفت و آمد برخی چهره و جریان های طرف‌دار فتنه به وزارت علوم اشاره کرد و گفت: افرادی که در دولت گذشته طرفدار جریان فتنه بوده اند و از موثرین در حذف تفکر انقلابی در دانشگاه بوده اند نباید در این دولت بر تصمیمات وزارت علوم و دانشگاه‌ها تاثیرگذار باشند.

رئیس ستاد اجرائی بیانیه گام دوم انقلاب سازمان بسیج اساتید کشور، در ادامه به آفت غفلت از جریان انقلابی در دانشگاه اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل تاخیر 42 ساله در تشکیل دولت اسلامی، غفلت از جریان انقلابی و بی توجهی به اساتید و نخبگان انقلابی است و قابل تحمل نخواهد بود که در این دوره نخبگان انقلابی و جوان به بهانه های مختلف در دانشگاه به حاشیه بروند و انتظار می رود وزیر محترم شخصا این موارد را دنبال و حمایت کنند

هاشمی در پایان از اقدامات انجام شده در سه ماه گذشته در وزارت علوم تشکر کرد و گفت: توصیه می شود وزارت علوم از برخی برنامه های تحولی در دانشگاه آزاد اسلامی الگو بگیرد.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید محمدعلی زلفی گل وزارت علوم تحقیقات و فناوری بسیج اساتید محمود هاشمی نخبگان جوان دولت انقلابی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است