چهارشنبه 13 تیر 1403

نخستین مرکز فروش و خدمات محصولات تجاری گروه خودروسازی سایپا در بجنورد افتتاح شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
نخستین مرکز فروش و خدمات محصولات تجاری گروه خودروسازی سایپا در بجنورد افتتاح شد

نخستین نمایندگی مرکز فروش و خدمات پس از فروش محصولات تجاری گروه خودروسازی سایپا در شهر بجنورد به نمایندگی رشید شرفی افتتاح شد.

دنیای اقتصاد_خراسان شمالی: در آئین افتتاح این پروژه که در کنار گذر شمالی بجنورد برگزار شد رشید شرفی نماینده گروه خودروسازی سایپا در بجنورد، ضمن خوش آمد گویی و تشکر از همراهی مسئولان استانی و شهرستانی گفت: این نمایندگی در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و در ابتدا برای 20 نفر بطور مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

در این مراسم محمد باقرپور، فرماندار بجنورد با اشاره به اینکه دولت تاکید ویژه ای بر خصوصی سازی خدمات دارد اظهار داشت: دولت در تلاش است تا با بهره گیری از توان بخش خصوصی، کیفیت ارائه خدمات را ارتقاء داده تا رضایت عموم بیشتر شود.

باقرپور با بیان اینکه، تجربه نشان داده در صورت واگذاری خدمات به بخش خصوصی، باعث ارتقای کیفیت و بهبود نتایج خواهد شد، افزود: بخش دولتی باید از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت کند تا آنها با کمترین دغدغه به ارائه خدمات به عموم مردم مشغول شوند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی نیر در این مراسم اظهارداشت: طی بهار سال جاری 842هزار تن کالا از طریق ناوگان باری در داخل و خارج استان جا بجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19 درصد افزایش داشته است.

مشتری افزود: بهار امسال 48 درصد کالاهای جابجا شده به وسیله ناوگان باری خراسان شمالی مربوط به سیمان،15 درصد مربوط به کود اوره و 4 درصد نیز پودر آلومینیوم بوده است.

وی در ادامه اظهارداشت: اکنون 26 شرکت با 5 هزار و شصت دستگاه انواع ناوگان باری و 8 هزار 690 راننده در بخش حمل بار استان فالیت دارند .

در ادامه معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت زامیاد گفت: از آجایی که استان خراسان شمالی در مسیر ترانزیتی شمال شرق کشور قرار دارد، از این پتانسیل می توان برای خدمات دهی به انواع خودروهای سبک و سنگین بهره برد.

اسدالله گزانی افزود: اواین مجموعه خدمات خودرویی گه به همت مجموعه اترک شریفی، افتتاح شده در این شهرستان توانایی سرویس دهی به انواع خودروهای سبک و سنگین را دارد.

--> اخبار مرتبط