دوشنبه 9 مهر 1403

نساجی فاصله فنی زیادی با الهلال ندارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نساجی فاصله فنی زیادی با الهلال ندارد!

سرپرست نساجی معتقد است فاصله نساجی و الهلال تنها بحث مالی است و نتیجه بازی در مستطیل سبز مشخص خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد کوچک‌زاده، سرپرست نساجی در مورد بازی با بمبئی سیتی در لیگ قهرمانان آسیا، در جمع خبرنگاران گفت: ما حدود 2 ماه و نیم الی 3 ماه است تمرینات خود را شروع کردیم‌. حضور مهدی رحمتی اتفاق خیلی خوبی برای تیم ما بود زیرا با تصمیماتی که گرفتند کلا تیم دگرگون کرد. سه دوره اردوی سخت داشتیم و خدا را شکر بازیکنان و باشگاه خیلی با ما راه آمدند. مدیران و مسئولان باشگاه تمام امکانات را برای ما فراهم کردند.

کوچک زاده افزود: رفته رفته برای لیگ آماده شدیم و 4 بازی هم در لیگ انجام دادیم. طبیعی است وقتی تیمی 90 درصد بازیکنان و کادرفنی‌اش عوض می‌شوند مقداری در ابتدا ناهماهنگ است اما دیدید بچه‌ها در ادامه شرایط خیلی بهتر شد. برنامه خاصی هم برای باشگاه بمبئی سیتی داریم. بازی‌های دوستانه خیلی خوب و سختی هم پشت سر گذاشتیم.

او در مورد تفاوت دو باشگاه نساجی و الهلال بیان کرد: می‌دانیم حریفان قدری مثل الهلال عربستان داریم که هزینه بسیار سنگینی کرده است. نساجی هم مالکی دارد که به تنهایی بار تیم را به دوش می‌کشد. هیچکس هم او را حمایت نمی‌کند اما تنها تیمی هستیم که پرواز اختصاصی دارد و اصلا دغدغه زمین و سفر نداریم. برای سفر به هند نیز پرواز ما چارتر به شهر بونا خواهد بود و عوامل باشگاه و همکاران‌مان خیلی زحمت کشیدند. اصلا نباید توجه کنیم الهلال حریف ما است. آنها هم مثل ما بازیکن دارند اما شاید نفراتش گران‌تر باشند اما کیفیت نفرات ما به آنها می‌رسد.

سرپرست نساجی ادامه داد: تکلیف بازی را در مستطیل سبز معین می‌کنیم. می‌دانیم هواداران همیشه پشت ما بودند و حتما از نساجی حمایت می‌کنند. همچنین دعای‌مان می‌کنند تا بچه‌ها بهترین کیفیت را ارائه بدهند. اطمینان دارم یک بحث ملی پشت نساجی است زیرا در کل کشور هوادار دارد. مطمئن هستم آنجا بازی خوبی انجام داده و با دست پر بازمی‌گردیم.

او در واکنش به اینکه فاصله بازیکنان نساجی با الهلال خیلی زیاد است اما این تیم چه هدفی دارد، گفت: هدف‌گذاری یک بحث فنی است که رحمتی و همکارانش دارند اما تیم دست و پا بسته‌ای مقابل حریفان آسیایی نیستیم. شاید فاصله مالی‌شان خیلی با ما زیاد باشد اما فاصله فنی زیادی ندارند! تکلیف در زمین بازی مشخص می‌شود و اطمینان دارم بچه‌ها با تمام وجود می‌جنگند . می‌دانیم هواداران نیز ما را کمک می‌کنند و حامی نساجی هستند.