جمعه 30 شهریور 1403

نصیر المزراوی: از بچگی عاشق منچستر بودم / بایرن هم بزرگ است ولی رویای من همیشه یونایتد بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نصیر المزراوی: از بچگی عاشق منچستر بودم / بایرن هم بزرگ است ولی رویای من همیشه یونایتد بود

نصیر المزراوی می‌گوید با اینکه بایرن هم باشگاه بزرگی است ولی او همیشه رویای به تن کردن پیراهن منچستریونایتد را داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، نصیر مزراوی، مدافع مراکشی منچستریونایتد برای اولین بار درباره انتقالش از بایرن مونیخ به شیاطین سرخ در تابستان امسال صحبت کرده و در تلاش برای دلبری از هواداران گفت هرگز حتی در رویا هم نمی‌دیده که روزی پیراهن یونایتد را به تن کند.

مزراوی امسال در قراردادی که گفته می‌شود 15 میلیون یورویی و همراه با 5 میلیون یورو آپشن بوده مونیخ را ترک کرد و به انگلیس رفت تا پیراهن قرمزرنگ یونایتد را به تن کند. او که با سایت رسمی باشگاه صحبت می‌کرد درباره اینکه بازی در کدام پست را ترجیح می‌دهد گفت: "من قبلا هافبک بودم ولی در دوران فوتبالم در هر پستی که بخواهید بازی کرده‌ام. از وینگر چپ گرفته تا هافبک دفاعی. این به من کمک کرده و حالا هم این قابلیت را دارم که با استفاده از این مزیت به یونایتد کمک کنم. البته تشخیص پست بازی به عهده مربی است ولی سابقه‌ای که گفتم باعث می‌شود در زمین احساس راحتی و اعتماد به نفس داشته باشم".

مزراوی در ادامه این مصاحبه گفت: "از لحظه‌ای که اولین قرارداد حرفه‌ایم را امضا کردم همیشه دلم بیشتر می‌خواست. موفقیت بیشتر، بهتر بازی کردن، رفتن به تیمهای بزرگتر. هر قدمی که برداشتم برای این بود که یک روز به باشگاه بزرگی مثل یونایتد ملحق بشوم. البته بایرن هم همینطور. بایرن هم باشگاه بزرگی است. ولی من دلم می‌خواست در لیگ برتر بازی کنم. دلم می‌خواست در این باشگاه، باشگاه رویاهایم بازی کنم. زمانی بود که حتی در رویا هم نمی‌دیدم که روزی پیراهن منچستریونایتد را به تن کنم".

نصیر المزراوی: از بچگی عاشق منچستر بودم / بایرن هم بزرگ است ولی رویای من همیشه یونایتد بود 2