شنبه 15 اردیبهشت 1403

نفس لیورپول پشت گردن آرسنال / فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نفس لیورپول پشت گردن آرسنال / فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد

لیورپول در هفته سی و چهارم لیگ برتر فولام را در یک بازی خارج از خانه 3-1 شکست داد تا به امتیاز برابر با آرسنال صدرنشین برسد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول بعد از حذف تلخ از لیگ اروپا مقابل آتالانتا امروز برای دفاع از حیثیتش در فوتبال انگلیس و برای اینکه ثابت کند همچنان در کورس قهرمانی است موفق شد فولام در خانه حریف با گلهای الکساندر آرنولد، رایان گراونبرخ و ژوتا مقابل تک‌گل کاستانیه با نتیجه 3-1 شکست دهد.

ویدئو: 330650

درحالیکه نیم ساعت اول بازی سپری شده بود ترنت الکساندر آرنولد یک ضربه آزاد استادانه به سمت دروازه فولام شلیک کرد تا لیورپول به گل برسد. شوت او از بالای دیوار دفاعی به گوشه بالای دروازه رفت تا لیورپول در زمین فولام جلو بیفتد.

اما فولام در دقیقه 45+1 روی سردرگمی دفاعی لیورپول به گل رسید. ایووبی ارسال رابینسون را دریافت کرده و به مرکز محوطه جریمه فرستاد. ضربه سر مونیز را کوانسا بلوکه کرد ولی توپ او مقابل پای تیموتی کاستانیه افتاد تا شوت سرضرب و دقیق او وارد دروازه شود.

لیورپول در شروع نیمه دوم با یک سوپرگل پیشتازی‌اش را دوباره به دست آورد. پاس بد ایووبی را الیوت قطع کرد و توپ را بیرون محوطه با گراونبرخ رساند. او با شوتی سرکش هیچ شانسی برای برند لنو باقی نگذاشت.

لیورپول که در نیمه دوم حتی بهتر از نیمه اول کار می‌کرد به تلاش برای گلزنی ادامه داد و در دقیقه 72 آنها به گل سوم رسیدند تا خیال‌شان بابت سه امتیاز تا حد زیادی راحت شود.

ژوتا و کودی خاکپو روی گل سوم لیورپول فوق‌العاده کار کردند. خاکپو که توپ را در میانه زمین صاحب شده بود هر طور شده از یار مستقیمش گذشت و پاسی عمقی به ژوتا داد. ستاره پرتغالی از تله آفساید فرار کرده و با شوتی به زاویه مخالف سومین گل لیورپول را به ثمر رساند.

بازی در نهایت با پیروزی 3-1 تیم کلوپ به دست آمد. سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه که باعث شد لیورپول بعد از 33 بازی 74 امتیازی شده و به امتیاز برابر با آرسنال صدرنشین برسد.

لیورپول در حال حاضر به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به آرسنال در رتبه دوم جدول ایستاده است. منچسترسیتی با یک بازی کمتر و یک امتیاز کمتر نسبت به لیورپول و آرسنال در رتبه سوم قرار دارد. سیتی در صورت پیروزی در بازی عقب‌مانده خود می‌تواند جلوتر از آرسنال و لیورپول به صدر جدول برسد.

نفس لیورپول پشت گردن آرسنال / فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد 2
نفس لیورپول پشت گردن آرسنال / فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد 3
نفس لیورپول پشت گردن آرسنال / فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد 4
نفس لیورپول پشت گردن آرسنال / فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد 5