یک‌شنبه 1 مهر 1403

نقشه غول‌های اروپا برای مسی برزیلی: بارسا برنده است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نقشه غول‌های اروپا برای مسی برزیلی: بارسا برنده است

باشگاه های بزرگ اروپایی به صورت جدی خواهان جذب مسینیو، ستاره جذاب برزیلی، هستند اما او فقط به بارسلونا علاقه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، استوائو ویلیان که در فوتبال برزیل به مسینیو معروف است با درخشش در ترکیب پالمیراس به ستاره محبوب بسیاری از باشگاه‌های اروپایی تبدیل شده است.

پیش از این هم گفته شده بود که چند باشگاه بزرگ اروپایی شرایط او را به دقت زیر نظر دارند و امیدوار هستند که بتوانند خیلی زود با مدیر برنامه او و همچنین مدیران پالمیراس برای به خدمت گرفتنش به توافق برسند تا این استعداد را از آن خود کرده باشند.

حالا روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده که منچسترسیتی، منچستریونایتد، چلسی، آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن در حال رقابت با یکدیگر برای ارائه پیشنهاد مالی بالاتر و جذب این بازیکن هستند و این در حالی است که او مشتاق پوشیدن پیراهن بارسلوناست.

تنها دلیلی که بارسا هنوز قراردادش را با این ستاره برزیلی ثبت نکرده، مسائل فیرپلی مالی و شرایط اقتصادی خاص این باشگاه است که کار را برای آنها دشوار کرده است.

این بازیکن به میدان پالمیراس اعلام کرده که حاضر نیست هیچ پیشنهاد دیگری را، هر چقدر هم که هنگفت باشد، بپذیرد و تنها هدفش پوشیدن پیراهن بارسلوناست. هرچند او باید تا آوریل 2025 و زمانی که 18 ساله شود برای پیوستن به این باشگاه صبر کند.

نقشه غول‌های اروپا برای مسی برزیلی: بارسا برنده است 2