چهارشنبه 2 خرداد 1403

نمایشگاه تخصصی مد و پوشاک ایران ویژند برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
نمایشگاه تخصصی مد و پوشاک ایران ویژند برگزار می‌شود

نمایشگاه ایران ویژند (برند) های تخصصی مد و پوشاک از 2 تا 5 مرداد برگزار می‌شود.

نمایشگاه ایران ویژند (برند) های تخصصی مد و پوشاک از 2 تا 5 مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه ایران ویژند (1401)؛ نخستین نمایشگاه تخصصی ویژند (برند) های تخصصی مد و پوشاک از 2 مردادماه در سالن نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز می‌شود و تا 5 مرداد ادامه دارد.

برگزاری اولین نمایشگاه ایران ویژند 1401 مهم‌ترین اتفاق در یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر به شمار می‌رود و این نمایشگاه جزو برنامه‌های غیر رقابتی جشنواره است که امتیازهای ویژه‌ای برای شرکت کنندگان در آن در نظر گرفته شده است.

این نمایشگاه با هدف حمایت از برندهای داخلی در دو سالن نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار و فضای مطلوبی در اختیار برندهای داخلی برای نمایش آثارشان قرار داده می‌شود. همچنین با اکثر برندهای مطرح در هشت گرایش مد و لباس و جواهرات و کیف و کفش نیز برای حضور در این نمایشگاه هماهنگی‌های لازم از سوی دبیرخانه نمایشگاه انجام شده است.

معیارهای حضور در این نمایشگاه بر اساس پروتکل‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی است و براساس گفته‌های عوامل برگزاری نمایشگاه، هزینه‌ای که از برندها برای حضور در نمایشگاه ایران ویژند گرفته می‌شود، مناسب است و به دلیل آنکه هدف حمایت از برندهاست، رایزنی شده و قیمت به حداقل رسیده است تا از طراحان و تولیدکنندگان جوان حمایت شود.