جمعه 10 فروردین 1403

نمایش اتوبوسی به نام هوس در سالن استاد جمشید مشایخی

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
نمایش اتوبوسی به نام هوس در سالن استاد جمشید مشایخی

نمایش (اتوبوس به نام هوس) به نویسندگی تنسی ویلیامز و کارگردانی مهدی اصغریان می باشد

(اتوبوس به نام هوس) به کارگردانی مهدی اصغریان در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی روی صحنه میرود. نمایش (اتوبوس به نام هوس) به نویسندگی تنسی ویلیامز و کارگردانی مهدی اصغریان می باشد که از تاریخ 18 مهر تا 4 آبان ماه ساعت 17:30 در سالن استاد جمشید مشایخی روی صحنه خواهد رفت. در خلاصه این نمایش اماده است: بلانچ دبوآ که مشکلات زیادی را در زندگی متحمل شده است، پس از اخراج از مدرسه‌ای که در آن به تدریس مشغول بود، برای دیدار با خواهرش استلا به پیش وی و شوهر خواهرش استنلی کووالسکی می‌آید. استنلی که یک کارگر قمارباز است از بدو ورود بلانش سر ناسازگاری با وی دارد و از طریق یکی از دوستانش از گذشته بلانچ باخبر می‌شود.

مهدی اصغریان، امیربشیره نژاد، حسین اکبری، شیما خالقی، رومینا قلعه وند، سارینا گودرزی، لیلا تکلو، منصوره کاملی، معصومه ملکی، یاسمن روستایی، ستاره ترکمان بازیگران این اثر نمایشی هستند.

سایر عوامل این اثر عبارت هستند از: تهیه کننده و کارگردان: مهدی اصغریان، برنامه ریز و دستیار کارگردان: امیر بشیره نژاد، منشی صحنه: سارینا گودرزی، گریم: مرمر معتمدی دانا، اتاق فرمان: کیمیا علیزاده، طراح پوسترو گرافیک: متین خیبلی، ساخت تیزر و عکاس: محمد مهدی ترحمی، روابط عمومی: سجاد امیرزاده، امیر محنتی، مهدی اصغریان، امیربشیره نژاد، حسین اکبری، شیما خالقی، رومینا قلعه وند، سارینا گودرزی، لیلا تکلو، منصوره کاملی، معصومه ملکی، یاسمن روستایی، ستاره ترکمان بازیگران این اثر نمایشی هستند.

گفتنی است علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت تیوال و مراجعه حضوری به گیشه تماشاخانه استاد جمشید مشایخی بلیت های این نمایش را خریداری کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/003Nh7