شنبه 6 مرداد 1403

کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده

خبرگزاری مهر

تکواندو در حالی برای نخستین بار با ترکیبی کامل هفتمین حضور خود در بازی‌های المپیک را تجربه می‌کند که امیدوار است با میدان دادن به جوانان آینده‌دار بعد از دو دوره مجددا موفق به کسب مدال شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ناهید کیانی یکی از نمایندگان کاروان ایران در المپیک 2024 خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

تکواندوکار المپیکی ایران گفت: قرعه خود در المپیک را می دانم و هیچ حریفی را دست کم نمی گیرم.

وب‌گاه فرارو

تکواندوکار المپیکی ایران گفت: قرعه خود در المپیک را می‌دانم و هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیرم.

وب‌گاه تابناک

با وجود افزایش تعداد زنان ایرانی حاضر در المپیک اما همچنان سهم آنها در مدال‌آوری در این بازی‌های مهم به همان تک برنز کیمیا علیزاده در المپیک 2016 ریو محدود می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

تکواندو ایران در حالی با چهار نماینده در مهمترین رویداد ورزشی جهان شرکت می کند که با وجود داشتن کاری سخت، به کسب موفقیت امیدوار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ملی‌پوش سابق وزنه‌برداری ایران از مهاجرت خود خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ عارف خاکی، ملی‌پوش سابق وزنه‌برداری ایران با انتشار یک استوری از ترک کشور و مهاجرت خود خبر داد. او سابقه کسب برنز دوضرب و برنز مجموع دسته 85 کیلوگرم و عنوان قهرمانی تیمی در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا را دارد.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون تکواندو ضمن تشریح فعالیت‌های این فدراسیون و نتایج به دست آمده در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: برای المپیک به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که کیانی و علیزاده رو در روی هم قرار نگیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده وزن 73- کیلوگرم تکواندوی بانوان ایران با شکست برابر حریفی از کره جنوبی به مدال نقره آسیا دست یافت. نماینده وزن 73- کیلوگرم تکواندوی بانوان ایران با شکست برابر حریفی از کره جنوبی به مدال نقره آسیا دست یافت. به گزارش عرشه آنلاین، در ادامه رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا 2024 در ویتنام، ملیکا میرحسینی نماینده ورن 73- کیلوگرم ایران در دیدار فینال برابر میونگ از کره جنوبی 2 بر یک...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ناهید کیانی از رقابت های قهرمانی آسیا حذف شد. ناهید کیانی از رقابت های قهرمانی آسیا حذف شد. به گزارش عرشه آنلاین رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا با دو پیروزی، یک شکست و حذف قهرمان جهان و آسیا برای تیم ملی کشورمان آغاز شد.

وب‌گاه فرارو

اگرچه هنوز هم در معرفی کیمیا علیزاده از عنوان ورزشکار ایرانی‌الاصل یاد می‌شود، ولی واقعیت این است که فرصت داشتن این چهره مدال‌آور چند سالی می‌شود که از دست رفته است. کیمیا در المپیک قرار است در وزن منهای 57 کیلوگرم شرکت کند که این مورد می‌تواند تا حدودی وضعیت کاروان ایران را به خطر بیندازد.

وب‌گاه عصر ایران

‌کیمیا علیزاده با پرچم بلغارستان بر بام تکواندوی اروپا ایستاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کیمیا علیزاده مدال طلای تکواندوی قهرمانی اروپا از سوی کشور بلغارستان به گردن آویخت. به گزارش عرشه آنلاین، کیمیا علیزاده مدال طلای تکواندوی قهرمانی اروپا را به گردن آویخت. کیمیا علیزاده که به تازگی تابعیت بلغارستان را پذیرفته و دقیقاََ یک ماه قبل گذرنامه این کشور را دریافت کرد، در بلگراد توانست سکوی برتر 62 کیلوگرم اروپا را نصیب خود کند.

وب‌گاه فرارو

‌کیمیا علیزاده با پرچم بلغارستان بر بام تکواندوی اروپا ایستاد.

وب‌گاه فرارو

کیمیا برخلاف تعداد بی‌شماری از مهاجران ایرانی، به دلیل بی‌توجهی، ایران را ترک نکرد؛ او گفته بود دوست ندارد مدال‌هایش به اسم دولت نوشته شود و از تبعیض به‌وجود‌آمده شکایت داشت. شاید داستان او این روز‌ها چندان دخلی به ورزش قهرمانی ایران نداشته باشد، اما چه‌بسا در آینده‌ای نزدیک شبیه به مدال نقره المپیک سعید ملایی که به اسم مغولستان ثبت شده، مدال کیمیا برای بلغارستان هم اوقات بسیاری را...

وب‌گاه تابناک

وقتی هنوز 19 سال هم نداشت مدال طلای مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در چلیابینسک روسیه را بر گردن آویخت. او در 17سالگی قهرمان آسیا و فاتح طلای بازی‌های آسیایی شده بود. هفته گذشته کیمیا علیزاده به تیم ملی بلغارستان پیوسته بود...