دوشنبه 16 مهر 1403

نمایش خارق‌العاده گونسالو راموس / شبی که ما و رونالدو با هم متعجب شدیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نمایش خارق‌العاده گونسالو راموس / شبی که ما و رونالدو با هم متعجب شدیم

گونچالو راموس که در بازی امشب پرتغال به کریستیانو رونالدو ترجیح داده شد شب درخشانی را پشت سر گذاشت و موفق شد هت‌تریک کرده و یک پاس گل بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، گونچالو راموس، مهاجم بنفیکا، در بازی‌های پرتغال در مرحله گروهی جام جهانی در سایه کریستیانو رونالدو قرار داشت ولی امشب وقتی به عنوان جایگزین رونالدو از ابتدا وارد میدان شد درخشش خیره‌کننده به نمایش گذاشت.

راموس در دو بازی اول پرتغال مقابل غنا و اروگوئه تنها در دقایق پایانی وارد میدان شد و روبرتو سانتوس در آن دو بازی از ستاره بزرگ فوتبال کشورش، کریستیانو رونالدو، به عنوان مهاجم فیکس استفاده کرد. در بازی آخر مقابل کره جنوبی هم کریستیانو فیکس بود و راموس این بار حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد.

اما سرمربی پرتغال امشب در مرحله یک‌چهارم نهایی رونالدو را روی نیمکت نشاند و راموس را از ابتدا در خط حمله به میدان فرستاد. تصمیمی که بسیار موفق بود چرا که این مهاجم بنفیکا سه بار دروازه سوئیس را باز کرد و یک پاس گل هم داد.

گونچالو راموس در دقایق 17 و 51 دو بار دروازه سوئیس را باز کرد و در دقیقه 55 گوریرو با پاس او موفق شد چهارمین گل پرتغالی‌ها را وارد دروازه سوئیس کند. اما این پایان کار راموس نبود و او در دقیقه 67 یک گل زیبای دیگر به ثمر رساند تا نامش را در این بازی با هت‌تریک ثبت کند.

در نهایت روبرتو سانتوس ستاره امشب تیمش، گونچالو راموس، را در دقیقه 72 از زمین بیرون کشید تا این بار کریستیانو در نقش یار تعویضی او به میدان برود.

نمایش خارق‌العاده گونسالو راموس / شبی که ما و رونالدو با هم متعجب شدیم 2
نمایش خارق‌العاده گونسالو راموس / شبی که ما و رونالدو با هم متعجب شدیم 3
نمایش خارق‌العاده گونسالو راموس / شبی که ما و رونالدو با هم متعجب شدیم 4
نمایش خارق‌العاده گونسالو راموس / شبی که ما و رونالدو با هم متعجب شدیم 5
نمایش خارق‌العاده گونسالو راموس / شبی که ما و رونالدو با هم متعجب شدیم 6
نمایش خارق‌العاده گونسالو راموس / شبی که ما و رونالدو با هم متعجب شدیم 7