جمعه 30 شهریور 1403

نمایش ضعیف ملی‌پوشان مقابل تیم 40 رنکینگ / گزارش زنده: ایران 1 - 1 گواتمالا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نمایش ضعیف ملی‌پوشان مقابل تیم 40 رنکینگ / گزارش زنده: ایران 1 - 1 گواتمالا

دیدار تیم های ملی فوتسال ایران و گواتمالا با سوت مارتیتز اسپانیایی آغاز شد و مطابق انتظار با مالکیت ستاره های شمسایی در جریان است

به گزارش ورزش سه، آماده یک مسابقه پرگل هستید؟ انتظارات از تیم ملی فوتسال ایران بالا بود و با برتری چشمگیر و هفت گله برابر ونزوئلا، فراتر هم رفته است. مردان شمسایی از ساعت 16 مقابل تیمی صف آرایی خواهند کرد که در رتبه 40 رنکینگ فیفا جای گرفته است و ضعیف‌ترین تیم گروه F به شمار می‌رود. نماینده کونکاکاف، دیدار قبلی خود را با نتیجه 6 بر 3 از فرانسه شکست خورد و در تاریخچه پنج دوره حضورش در جام جهانی هرگز طعم شیرین پیروزی را نچشیده است.

گواتمالا به بازی فیزیکی و تدافعی خود بسیار متکی است و همچنین باریکنان هجومی آنها در مقدماتی جام جهانی مهارت های درخشانی از خود نشان دادند. روبرتو آلوارادو و ماروین سندووال در مسابقات قهرمانی فوتسال کونکاکاف 2024 هر کدام 7 گل به ثمر رساندند و بهترین‌ها محسوب می‌شوند. اگرچه نمایش زیبای آن‌ها در خارج از صحنه بزرگ بوده و در مسابقات جهانی چندان جلب نظر نمی‌کند.

مورسیا مارتینز فلورس، دومین داور برتر دنیا در سال 2022 و مشهور اسپانیایی، دومین دیدار تیم ملی ایران در جام جهانی 2024 برابر گواتلاما را سوت خواهد زد. دژان وسلیچ لهستانی و رایان شفرد استرالیایی دیگر داوران مسابقه و کمک‌های مارتیتز هستند.

مرحله گروهی جام جهانی 2024 ازبکستان؛

ایران vs گواتمالا ساعت 16:00 مجموعه ورزشی یونیورسال  شهر بخارا

داور مسابقه: مورسیا مارتینز اسپانیایی _ دژان وسلیچ لهستانی _ رایان شفرد استرالیایی

ترکیب تیم ملی فوتسال ایران برای دیدار با گواتلاما؛ دروازه‌بان: سعید مومنی عقب‌گیر: محمدرضا سنگ سفیدی  فلنک چپ: سالار آقاپور  فلنک راست: مهدی کریمی  راس: بهروز عظیمی

نمایش ضعیف ملی‌پوشان مقابل تیم 40 رنکینگ / گزارش زنده: ایران 1 - 1 گواتمالا 2
نمایش ضعیف ملی‌پوشان مقابل تیم 40 رنکینگ / گزارش زنده: ایران 1 - 1 گواتمالا 3
نمایش ضعیف ملی‌پوشان مقابل تیم 40 رنکینگ / گزارش زنده: ایران 1 - 1 گواتمالا 4