یک‌شنبه 15 مهر 1403

نمایندگان باید همواره دسترس مردم باشند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نمایندگان باید همواره دسترس مردم باشند

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان باید برای حل مسایل و مشکلات مردم همواره در دسترس آنان قرار داشته باشند.

فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در نشست شورای مشورتی جریان انقلابی استان گفت: در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، نمایندگان جریان انقلابی حضور چشمگیری دارند که می‌تواند زمینه خدمت هر چه بیشتر به مردم را فراهم کند.

وی اظهار داشت: حضور بزرگان جریان انقلاب اسلامی استان، در جلسه شورای مشورتی یک نماینده مجلس بسیار ارزشمند است بنابراین تلاش می‌کنم اعتماد بزرگان به اینجانب به بهترین نحو پاسخ داده شود.

محمدبیگی تصریح کرد: پس از انتخاب اینجانب به عنوان نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز تلاش کردم وابسته به هیچ فرد و یا جایی نباشم، از این رو دفتر نمایندگی خود در قزوین را در محلی نزدیک به مناطق کم برخوردار انتخاب کردم تا راه دسترسی مردم با دفتر اینجانب هموار باشد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش می کنم تا در دفتر خود به شکل مستمر پیگیر مشکلات و دغدغه‌های مردم باشیم، عنوان کرد: با توجه به کم کاری های صورت گرفته، توقع مردم از نمایندگان خود بسیار زیاد است و ضروری است نمایندگان با تمام قوا در مسیر خدمت به مردم قدم بردارند.

در این نشست علی صادقی نیارکی، به عنوان مسئول دفتر دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز معرفی و حکم مسئولیت وی اعطا شد.

صادقی نیارکی در سخنانی کوتاه گفت: تلاش می‌کنم تا در کنار دکتر فاطمه محمدبیگی، منتخب نخست مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در مسیر خدمتگذاری به مردم قدم بردارم.

وی افزود: برای موفقیت در این مسئولیت نیازمند راهنمایی و مساعدت تمامی بزرگان و معتمدین و نخبگان شاخص استان هستم.

رئیس دفتر دکتر محمدبیگی تصریح کرد: از خداوند بزرگ می‌خواهیم در این مقطع حساس یاری‌گر ما بوده و کمک کند تا بعد از اتمام این مسئولیت بزرگ زیر دین کسی نباشیم.

*س_برچسب‌ها_س*