دوشنبه 30 مهر 1403

نه الدحیل کوتینیو را می‌خواهد نه استون‌ویلا / افول نجومی ستاره برزیلی: از عرش به فرش!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نه الدحیل کوتینیو را می‌خواهد نه استون‌ویلا / افول نجومی ستاره برزیلی: از عرش به فرش!

استون‌ویلا در حل مذاکره با فیلیپ کوتینیو برای فسخ قرارداد او است. کوتینیو فصل گذشته به صورت قرضی در الدحیل بازی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو ستاره سابق لیورپول و بارسا بعد از پیوستن به استون‌ویلا به هیچ وجه مورد پسند کادر فنی این تیم قرار نگرفت و تابستان گذشته به الدحیل قطر قرض داده شد.

برخی گمان داشتند بعد از یک فصل حضور در تیم قطری، کوتینیو امسال به استون‌ویلا برگشته و اونای امری فصل آینده از او در ترکیب تیمش استفاده خواهد کرد. ولی اتلتیک اعلام کرد در حال حاضر مدیران ویلا و کوتینیو در حال مذاکره برای فسخ دو طرفه قرارداد این بازیکن هستند.

کوتینیو فصل گذشته را در استون‌ویلا شروع کرد ولی بعد از تنها دو بازی در ماه آگوست راهی قطر شد و پیراهن الدحیل را به تن کرد. او برای تیم قطری 22 بازی انجام داد و برای الدحیل 7 گل زد و 3 پاس گل داد.

کوتینیو علاقه‌ای به ادامه حضور در فوتبال قطر ندارد و می‌خواهد به کشورش برزیل برگشته و برای واسکو دوگاما به میدان برود. این در حالی است که اتلتیک می‌گوید الدحیل هم علاقه‌ای به مذاکره با ویلا برای دائمی کردن این ستاره برزیلی نشان نداده و او به ویلا برخواهد گشت.

در صورت فسخ قرارداد کوتینیو با ویلا او بازیکن آزاد خواهد شد و می‌تواند به واسکو دوگاما ملحق شود.

کوتینیو در ژانویه 2022 ابتدا به صورت قرضی از بارسلونا به استون‌ویلا پیوست و قرارداد او در جولای 2022 دائمی شد. او با تیم انگلیسی قراردادی چهار ساله امضا کرده و بر اساس قرارداد فعلی تا 2026 بازیکن این تیم است.

افول شدید کوتینیو واقعا عجیب است. او ستاره‌ای است که در سال 2018 زمانی که با ترک لیورپول راهی بارسلونا شد بعد از نیمار و امباپه عنوان سومین انتقال گران تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داد.

نه الدحیل کوتینیو را می‌خواهد نه استون‌ویلا / افول نجومی ستاره برزیلی: از عرش به فرش! 2