یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

نوراللهی در جام هیجان‌انگیز بین‌المللی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نوراللهی در جام هیجان‌انگیز بین‌المللی

هافبک ایرانی الوحده به همراه این باشگاه در یک رقابت بین‌المللی حضور پیدا می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الوحده امارات که احمد نوراللهی را در اختیار دارد، همزمان با جام ملت‌های آسیا و در شروع سال 2024، اقدام به برگزاری یک تورنمنت چهار جانبه کرده و قرار است رقابتی را با حضور خود، الزمالک مصر، الاتفاق عربستان و ام‌صلال برگزار کند.

این تورنمنت دوستانه که در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی میزبانی می‌شود، نوید یک بازی هیجان‌انگیز فوتبال را در تاریخ‌های 20 ژانویه و 24 ژانویه 2024 می‌دهد که افتتاحیه این رقابت‌ها جذاب خواهد بود.

مسابقات این تورنمنت از ساعت 17:45 روز شنبه، سی‌اُم دی‌ماه آغاز می‌شود و تیم‌های الاتفاق عربستان و ام‌صلال قطر به مصاف هم خواهند رفت و پس از آن هم یاران نوراللهی در دیداری هیجان

برنده این دو مسابقه چهار روز بعد (چهارم بهمن‌ماه) باید در دیدارهای رده‌بندی و فینال مقابل هم قرار بگیرند که یاران نوراللهی به دنبال کسب پیروزی مقابل الزمالک و راهیابی به مسابقه پایانی و کسب قهرمانی هستند.

احمد نوراللهی، ستاره ایرانی الوحده امارات که در مجموع مسابقات در فصل جاری 3 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده، امیدوار است پس از غیبت در جام ملت‌های آسیا، در این تورنمنت و ادامه فصل بدرخشد.