دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

نوری: نشان دادیم لیاقت قهرمانی در جام حذفی را داریم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
نوری: نشان دادیم لیاقت قهرمانی در جام حذفی را داریم

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد این تیم لیاقت دستیابی به‌عنوان قهرمانی جام حذفی را دارد.

- اخبار ورزشی -

امیر نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: برد بسیار دلچسبی بود و بعد از اینکه در چند بازی نتایج دلخواه‌مان را نگرفتیم، این برد ما را خوشحال کرد. ما دو بار از پرسپولیس عقب افتادیم، ولی نتیجه را جبران کردیم و نشان دادیم که تیم باکیفیتی هستیم. در چند بازی هم که نتیجه نگرفتیم، واقعاً بدشانس بودیم، ولی امیدوارم در ادامه نتایج خوبی در لیگ برتر بگیریم.

بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است

وی در مورد از دست دادن پنالتی‌اش برابر پرسپولیس تصریح کرد: هر بازیکنی با سبک خودش پنالتی می‌زند و من هم پنالتی را محکم زدم که متأسفانه بدشانسی آوردم و توپ به تیر خورد. در آن لحظه خیلی ناراحت بودم، ولی بازیکنان به سمت من آمدند و گفتند که این بازی را می‌بریم. خدا را شکر که این اتفاق رخ داد.

نوری راجع به شانس قهرمانی تیمش در جام حذفی خاطر نشان کرد: خیلی زود است در این مورد حرف بزنیم؛ ولی تیمی که نساجی را در خانه‌اش حذف می‌کند و پرسپولیس را شکست می‌دهد قطعاً لیاقت رفتن به فینال و رسیدن به قهرمانی را دارد.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره بازی بعدی تیمش برابر فولاد گفت: فولاد با توجه به وضعیت سختی که در جدول دارد، دنبال گرفتن امتیاز است، ولی ما میزبان هستیم و باید این بازی را ببریم تا امتیازهایی که در چند بازی از دست دادیم، تا حدودی جبران شود.