پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

نگاه پدافندی مدیران می‌تواند مسائل را حل کند / بازدارندگی از اصول پدافند غیر عامل است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
نگاه پدافندی مدیران می‌تواند مسائل را حل کند / بازدارندگی از اصول پدافند غیر عامل است

جنگی با بیان اینکه اصل بازدارندگی یکی از اصول اصلی پدافند غیر عامل است، گفت: اگر مدیران نگاه پدافندی داشته باشند بسیاری از مسائل و مشکلات قابل حل خواهد بود و می توانیم کارآمدی خود را در این حوزه نشان بدهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ هاشم جنگی، مدیر کل پدافند غیرعامل استان خراسان رضوی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت پدافند غیرعامل شهرستان خلیل آباد که در محل دفتر فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: پدافند غیر عامل یک راه و برنامه است و هرچه در این حوزه برنامه ریزی مطلوبی صورت گیرد یک سرمایه گذاری محسوب می شود.

وی با بیان اینکه آخرین آسیب ها و تهدیداتی که در مجموعه شهرستان وجود دارد باید شناسایی و در نشست های پدافند غیر عامل بررسی شود، خاطرنشان کرد: دستگاه ها وظیفه دارند بر اساس قانون یک درصد از اعتبارات خود را در حوزه پدافند غیر عامل هزینه کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه کاهش زمان پاسخگویی به مراجعات و بررسی استعلامها از جمله برنامه هایی است که توسط دولت انجام شده است، تصریح کرد: زمان پاسخگویی از 15 روز به 5 روز کاهش پیدا کرده است که می تواند بسیاری از مشکلات و رفت و آمدها را کم کند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت بهره برداری از آب بسیار برای ما حائز اهمیت است و میزان آب موجود باید به بهترین نحو استفاده شود تا در حوزه های مختلف مشکلی نداشته باشیم، اذعان کرد: اگر مدیران نگاه پدافندی داشته باشند بسیاری از مسائل و مشکلات قابل حل خواهد بود و می توانیم کارآمدی خود را در این حوزه نشان بدهیم.

جنگی با تاکید بر اینکه اصل بازدارندگی یکی از اصول اصلی پدافند غیر عامل است، عنوان کرد: دشمن با تمام هیاهویی که دارد می داند که ما در حوزه نظامی قدرتمندترین کشور در خاورمیانه هستیم و هر چه مشارکت ما در حوزه‌ها و برنامه های مختلف بیشتر باشد نشان از اقتدار نظام است.

انتهای پیام /