سه‌شنبه 12 تیر 1403

نگرانی الوطن از روحیه انتقامی تیم ملی ایران

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نگرانی الوطن از روحیه انتقامی تیم ملی ایران

روزنامه الوطن قطر با انتشار گزارشی به بررسی شرایط تیم ملی این کشور در مرحله سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 پرداخته است.

به گزارش ورزش سه، روزنامه الوطن در این باره نوشت: قرعه‌کشی مرحله سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 چند روز پیش برگزار شد و قطر در گروه اول در کنار تیم‌های ایران، ازبکستان، امارات، قرقیزستان و کره شمالی قرار گرفت؛ یک گروه سخت مثل بقیه گروه‌ها. ما در دوره اخیر شاهد پیشرفت عالی تیم‌های آسیایی بودیم و بنابراین دیگر گروه آسان و حتی متعادلی وجود ندارد و هر تیمی که می‌خواهد صعود کند، باید با شجاعت، قدرت و جدیت وارد مسابقات انتخابی شود.

این روزنامه در ادامه با اشاره به شرایط تیم ملی قطر نوشت: تیم ملی قطر دو بار پیاپی به عنوان قهرمان قاره بر تخت فوتبال آسیا نشسته است اما زمانی که وارد مسابقات انتخابی شود، متوجه خواهد شد که سایر تیم‌ها برای تفریح در رقابت‌ها شرکت نمی‌کنند و هزار کار خواهند کرد. تیم‌هایی هستند که با هدف انتقام به مصاف قطر می‌روند، از جمله ایران و ازبکستان. البته اعتماد به نفس، توانایی و پتانسیل ستاره‌های ما بسیار زیاد است و قطعا صعود مستقیم به جام جهانی برایمان غیرممکن نیست، اما سخت‌تر شده است.

الوطن همچنین تاکید کرد: پس از افزایش تعداد تیم‌ها در جام جهانی، نباید فرصت صعود به این مسابقات را از دست داد. ما در حال حاضر نسل ممتازی داریم که بهترین‌ها در طول تاریخ فوتبال قطر در آن هستند و شخصیت یک قهرمان را دارند. بنابراین طبیعی است که ما خواستار صعود مستقیم به جام جهانی باشیم. نکته مهم این است که لوپز ما ترکیب مناسب را به خوبی انتخاب کند و بداند که مسابقات مقدماتی جام جهانی با جام ملت‌های آسیا متفاوت است و او نیاز به رویکردی هوشمندانه و آنالیز دقیق حریف دارد.