یک‌شنبه 10 تیر 1403

نگرانی جدی برای جود: بلینگام مایوس شده است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نگرانی جدی برای جود: بلینگام مایوس شده است

وین رونی، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، معتقد است که جود بلینگام از وضعیت به وجود آمده در این تیم مایوس است.

به گزارش "ورزش سه"،تیم ملی انگلیس موفق شد در جمع تیم‌هایی قرار بگیرد که مجوز حضور در مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 را به دست آورده‌اند و در این مرحله باید به مصاف تیم ملی اسلواکی برود اینکه به عنوان یکی از شگفتی سازهای این مسابقات شناخته می‌شود.

با این حال عملکرد سه شیرها در مرحله گروهی یورو 2024 که با کسر دو مساوی برابر تیم‌های ملی دانمارک و اسلوونی و همچنین پیروزی مقابل تیم ملی صربستان همراه بوده انتقادهای بسیار زیادی را از بازیکنان این تیم و کادر فنی آنها به خصوص گرت ساوت‌گیت به همراه داشته است.

رونی در گفتگو با پادکست فوتبال دیلی با ابراز نگرانی از این وضعیت اظهار داشت:«جود بازی اول را خوب شروع کرد اما من اطمینان دارم که او پس از آن به خودش گفته است که نتوانسته در دو بازی بعدی بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد. فکر می‌کنم که او بسیار مایوس به نظر می‌رسد.

منم دقیقاً در این شرایط و جایگاهی که او قرار دارد بوده‌ام. حتی در بازی برابر اسلوونی می‌توانستید ببینید که او از ناراحتی دستانش را در هوا تکان می‌دهد. به عنوان یک بازیکن بزرگ برای تیم ملی انگلیس و رئال مادرید نشنیدم که حرفی بزند. این اتفاق چیست؟ او با تمام توان در زمین حضور دارد اما ادامه این وضعیت ممکن است باعث فوران خشم او شود و ناگهان کارت قرمزی در زمین دریافت کند.»

نگرانی جدی برای جود: بلینگام مایوس شده است 2