دوشنبه 26 شهریور 1403

نگرانی شدید بارسا: بازیکنان مهم‌مان مصدوم می‌شوند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نگرانی شدید بارسا: بازیکنان مهم‌مان مصدوم می‌شوند!

باشگاه بارسلونا به شدت نگران شرایط بازیکنانش در تیم‌های ملی است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا با آغاز اولین تعطیلات ملی فصل، نگرانی‌های جدیدی دارد. تاکنون تیم تحت هدایت هانسی فلیک با چهار پیروزی از چهار بازی در لالیگا عملکرد بی‌نقصی داشته است و به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی پس از یک سال بدون جام مطرح شده است. با این حال، اولین وقفه ملی فصل، که معروف به «ویروس فیفا» است، با برنامه‌ی زمانی کاملاً پرفشار در آغاز رقابت‌ها، برای کادر فنی و مدیران باشگاه بارسلونا نگرانی‌هایی به همراه آورده است.

بازیکنان بارسلونا که به تیم‌های ملی دعوت شده‌اند عبارتند از: پدری، دنی اولمو، لامین یامال، فران تورس، کوبارسی، پابلو تور، لواندوفسکی، کنده و تراشتگن. در این میان، فرمین لوپز پیش از بازی مقابل اسکاتلند به دلیل مصدومیت عضلانی در ناحیه رکتوس به بارسلونا بازگشت و به مدت سه هفته از میادین دور خواهد بود. همچنین، فورت به دلیل یک ویروس که باعث واکنش پوستی شد، نتوانست در تمرینات تیم زیر 19 سال شرکت کند.

در حال حاضر، با پایان اولین هفته از بازی‌ها، کادر فنی و مدیران باشگاه بارسلونا نگران افزایش فشار فیزیکی بر روی بازیکنان خود هستند. به ویژه دنی اولمو که در بازی مقابل صربستان آسیب دید و ممکن است برای بازی مقابل سوئیس حضور نداشته باشد. همچنین، وضعیت لامین یامال با وجود سن کم (17 سال) و بازی‌های پیوسته برای تیم باشگاهی و ملی، نگرانی‌هایی را برای بارسلونا ایجاد کرده است.

پدری و فران تورس در بازی مقابل صربستان از نیمکت به زمین رفتند تا بار فیزیکی کمتری تجربه کنند. لواندوفسکی، که در سن 36 سالگی هنوز در اوج قرار دارد، پس از بازی با اسکاتلند دچار ناراحتی‌هایی شد و خواستار تعویض شد. او پس از بازی گفت:«احساس ناراحتی و درد داشتم و اگر امروز ریسک می‌کردم، ممکن بود وضعیت بدتر شود.»

همچنین، کنده در بازی فرانسه مقابل ایتالیا از دقیقه 77 به زمین آمد تا با توجه به بازی‌های پیوسته‌ای که برای بارسلونا انجام داده بود، فشار فیزیکی کمتری را تجربه کند.

اکنون، بازیکنان ملی‌پوش بارسلونا پیش از بازگشت به باشگاه، باید یک بازی دیگر انجام دهند. از میانه‌های اوت تا پایان سپتامبر، بازیکنانی که در دو بازی ملی شرکت کنند و تمامی بازی‌های ابتدایی فصل را نیز انجام داده باشند، در مجموع در یازده بازی طی هفت هفته شرکت کرده‌اند که این فشار بیش از حدی برای بازیکنان محسوب می‌شود و بارسا به همین دلیل نگران شرایط بازیکنانش است.

نگرانی شدید بارسا: بازیکنان مهم‌مان مصدوم می‌شوند! 2