جمعه 10 فروردین 1403

نیروی انسانی کیفی موجب رشد و تعالی یک سازمان است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
نیروی انسانی کیفی موجب رشد و تعالی یک سازمان است

امیر دریادار سیاری گفت: با بیان اینکه مهمترین مولفه هر سازمان نیروی انسانی آن است، افزود: نیروی انسانی کیفی موجب رشد و تعالی یک سازمان خواهد شد.

امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش با حضور در جمع معاون و کارکنان نیروی انسانی آجا، ضمن تشکر از فعالیت‌ها و اقدامات اثربخش انجام شده توسط معاونت نیروی انسانی ارتش بویژه در حوزه سربازان، ایثارگران، اعضای وابسته (بازنشسته) و خانواده‌های کارکنان ارتش، گفت: مهمترین سرمایه ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی انسانی است و این معاونت تخصصی در این حوزه مسئولیت‌های مهمی به عهده دارد.

وی با بیان اینکه مهمترین مولفه هر سازمان نیروی انسانی آن است، افزود: منظور از نیروی انسانی، نیروی کیفی است چراکه نیروی انسانی کیفی موجب رشد و تعالی یک سازمان خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد: موضوع نیروی انسانی از منظر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) نیز از جایگاه و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به گونه‌ای که معظم له در این حوزه فرموده اند: " اگر ما تجهیزات خوب و مطلوب داشته باشیم و نیروی انسانی خوب نداشته باشیم کسی نیست که حتی این‌ها را بکار گیرد، اما اگر نیروی انسانی کیفی و خوب داشته باشیم و تجهیزات نداشته باشیم آن نیروی انسانی خوب می‌تواند تجهیزات هم بسازد و بکار گیرد".

امیر دریادار سیاری همچنین با اشاره به اینکه یک نیروی انسانی کیفی می‌تواند در توان رزم موثر باشد خاطرنشان کرد: در حوزه توان رزم نیز مهمترین مولفه، نیروی انسانی کیفی است که باید ویژگی‌هایی اعم از ایمان، تعهد، تخصص، روحیه شهادت طلبی، ایثارگری، دارای توان جسمی و سلامت نفس باشد تا بتواند در اجرای ماموریت موفق عمل کند و معاونت نیروی انسانی ارتش در این حوزه با هماهنگی و هم افزایی با سایر بخش‌ها و معاونت‌های ارتش می‌تواند بسیار نقش آفرین بوده و اقدامات اثربخشی را در حوزه کارکنان و خانواده‌های آنان انجام دهد.

در این بازدید، امیر دریادار محمد پورکلهر، معاون نیروی انسانی ارتش گزارشی از اهم اقدامات، فعالیت‌ها و عملکرد یکساله این معاونت را در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف کاری و مأموریتی ارائه کرد

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی