دوشنبه 2 مهر 1403

نیمار بلاخره وارد ایران شد | لحظه ورود نیمار به خاک ایران

وب‌گاه 55 آنلاین مشاهده در مرجع
نیمار بلاخره وارد ایران شد | لحظه ورود نیمار به خاک ایران

نیمار وارد ایران شد. در ادامه لحظاتی از ورود نیمار به ایران را ببینید. مردم ایران برای ورود نیمار به ایران به استقبالش رفته بودند.

ورود نیمار به ایران

نیمار وارد ایران شد. در ادامه لحظاتی از ورود نیمار به ایران را ببینید. مردم ایران برای ورود نیمار به ایران به استقبالش رفته بودند.

دانلود ویدیو

نیمار کیست؟

نیمار جونیور در سال 1992 در شهر موگی داس کروزس برزیل به دنیا آمد. او در سن 11 سالگی به تیم فوتبال سانتوس پیوست و به سرعت به یکی از بهترین بازیکنان جوان جهان تبدیل شد. در سن 15 سالگی، نیمار با قراردادی به ارزش 10،000 رئال در ماه به تیم اول سانتوس پیوست. یک سال بعد، این مبلغ به 25،000 رئال در ماه افزایش یافت.

نیمار در سال 2011 به عنوان بهترین بازیکن فوتبال آمریکای جنوبی انتخاب شد و در سال 2012 به عنوان بهترین بازیکن جوان جهان معرفی شد. او در سال 2012 با دوست دخترش، کارولینا دانتاس، ازدواج کرد و دو سال بعد، پسرشان، داوی لوکا، به دنیا آمد. این ازدواج در سال 2016 به طلاق ختم شد.

در سال 2013، نیمار به بارسلونا پیوست و با این تیم دو قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در سوپر جام اروپا را به دست آورد. او در سال 2017 با رقم 222 میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست و با این تیم نیز یک قهرمانی در لیگ فرانسه، یک قهرمانی در جام حذفی فرانسه، سه قهرمانی در جام اتحادیه فرانسه و دو قهرمانی در سوپر جام فرانسه را به دست آورده است.