دوشنبه 2 مهر 1403

نیکول پاشینیان پیام تسلیت صادر کرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
نیکول پاشینیان پیام تسلیت صادر کرد

اقتصادنیوز: نیکول پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان حادثه معدن طبس و جان باختن و مجروح شدن برخی هموطنان در این رخداد ناگوار را تسلیت گفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نخست‌وزیر ارمنستان در پیامی در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: از شنیدن خبر انفجار معدن زغال سنگ در استان خراسان جنوبی بسیار متأسف هستم.

وی در ادامه با ابراز مراتب تسلیت خود به خانواده قربانیان انفجار معدن زغال سنگ در استان خراسان جنوبی، اظهار کرد: برای تمامی مصدومان این حادثه آرزوی شفای عاجل دارم.

حادثه انفجار معدن طبس ساعت 21 شنبه 31 شهریور 1403 به دلیل تصاعد آنی گاز متان در یکی از تونل‌های معدن زغال‌سنگ شرکت معدنجو رخ داد که در زمان حادثه 69 کارگر در بلوک C و B این معدن زغال‌سنگ در طبس مشغول کار بودند.

خبر مرتبط آخرین جزئیات از متوفیان حادثه معدن طبس / چند جواز دفن صادر شد؟

اقتصادنیوز: مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی گفت: تاکنون خانواده 28 متوفی حادثه معدن طبس در محل حاضر شده و اجساد عزیزانشان را شناسایی و تایید کرده و جواز دفن و جسد را تحویل گرفته‌اند.

با توجه به غلظت گاز در تونل‌ها که موجب انفجار در عمق 250 متری به صورت ارتفاعی و 700 متری به صورت مورب در معدن شده، امدادرسانی توسط هشت تیم تخصصی پنج نفره در حال انجام است.

اکنون 40 نفر در قالب تیم‌های تخصصی در معدن طبس در حال امدادرسانی در محل حادثه هستند که تاکنون در این حادثه 31 نفر جان باختند و به 17 مصدوم هم با تلاش تیم‌های تخصصی امدادی نجات یافتند و احتمال افزایش فوتی‌ها وجود دارد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
نیکول پاشینیان پیام تسلیت صادر کرد 2