چهارشنبه 11 مهر 1403

نیکو پاز برای اولین بار به آلبی‌سلسته دعوت شد / فهرست آرژانتین: بازگشت کاپیتان مسی، غیبت دیبو

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نیکو پاز برای اولین بار به آلبی‌سلسته دعوت شد / فهرست آرژانتین: بازگشت کاپیتان مسی، غیبت دیبو

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، فهرست بازیکنان دعوت شده برای انجام دو بازی از رقابت‌های انتخابی جام جهانی را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که انتظار می‌رفت لئو مسی که در فیفا دی گذشته به تیم ملی آرژانتین دعوت نشده بود امروز توسط لیونل اسکالونی برای فیفا دی اکتبر فراخوانده شد.

مهمترین خبرهای لیست امروز آلبی‌سلسته بازگشت مسی و غیبت دیبو مارتینز است. دروازه‌بان استون‌ویلا به دلیل محرومیت نمی‌تواند در دو مسابقه با ونزوئلا و بولیوی برای آرژانتین به میدان برود.

از بازیکنان دعوت شده خواسته شده است که هفته آینده خودشان را به شهر میامی در ایالات متحده برسانند تا در اردوی آماده‌سازی در این شهر شرکت کنند. آلبی‌سلسته روز 10 اکتبر در رقابتهای انتخابی جام جهانی به مصاف ونزوئلا رفته و پنج روز بعد در استادیوم مونومنتال مقابل بولیوی قرار می‌گیرد.

مسی در فیفا دی قبلی به دلیل ادامه مصدومیتش دعوت نشده بود. مصدومیتی که در فینال کوپا آمه‌ریکا گریبانگیر کاپیتان آرژانتین شده بود. او حالا مدتی است به ترکیب اینترمیامی برگشته و می‌تواند برای تیم ملی کشورش هم بازی کند.

یکی دیگر از نکته‌های فهرست امروز آرژانتین بازگشت نیکلاس تالیافیکو است. او هم مثل مسی به دلیل مصدومیت به تیم ملی دعوت نشده بود ولی حالا ریکاوری را پشت سر گذاشته و دعوت شده است. از مهمترین سورپرایزهای لیست امروز اسکالونی باید به دعوت نیکلاس پاز اشاره کرد. فوتبالیست 20 ساله رئال مادرید که برای اولین به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شده است.

فهرست آرژانتین:

دروازه‌بان‌ها: والتر بنیتس، خرونیمو رویی، خوان موسو

مدافعان: گونسالو مونتیل، ناهوئل مولینا، کریستین رومرو، خرمان پازیا، لئوناردو بالردی، نیکلاس اوتامندی، لیساندرو مارتینز، نیکلاس تالیافیکو، مارکوس آکونیا

هافبک‌ها: لئاندرو پاردس، الکسیس مک‌آلیستر، انزو فرناندز، جووانی لوسلسو، نیکو پاز، تیاگو آلمادا، ازکیل پالاسیسو، رودریگو دی‌پل

مهاجمان: لیونل مسی، نیکلاس گونزالس، الخاندرو گارناچو، والنتین کاربونی، خولین آلوارز، لائوتارو مارتینز

نیکو پاز برای اولین بار به آلبی‌سلسته دعوت شد / فهرست آرژانتین: بازگشت کاپیتان مسی، غیبت دیبو 2
نیکو پاز برای اولین بار به آلبی‌سلسته دعوت شد / فهرست آرژانتین: بازگشت کاپیتان مسی، غیبت دیبو 3