دوشنبه 28 خرداد 1403

نیک نفس و مهدی پور، فرصتی به اندازه یک فصل

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نیک نفس و مهدی پور، فرصتی به اندازه یک فصل

زبیر نیک نفس و مهدی مهدی پور دوباره تبدیل به بازیکنان اصلی استقلال شده اند و عصر امروز در مصاف با مس از ابتدا در ترکیب تیمشان به میدان می آیند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال اگر چه شانس قهرمانی اش در لیگ برتر با شکست در برابر پرسپولیس و تساوی در برابر صنعت نفت کمرنگ شده، اما هنوز برای بازی های باقی مانده انگیزه دارد. اینکه لیگ برتر را با اتفاقات خوب به پایان برد و در جام حذفی قهرمان شود. شاید حضور زبیر نیک نفس و مهدی مهدی پور هم به رقم خوردن این اتفاقات برای استقلال کمک کند. به این خاطر که این دو بازیکنان به خصوص زبیر هفته های متمادی اند که نیمکت نشین شده اند و حضورشان در ترکیب بیشتر به عنوان مهره جانشین بوده و به طور حتم برای تکرار نمایش های خوب در ترکیب استقلال دنیایی از انگیزه هستند.

استقلال در مهمترین شرایط خود قرار دارد. همه بازی های سپری شده و همه نمایش های درخورتحسین که استقلال را تبدیل به تهاجمی ترین تیم لیگ برتر کرده اگر منجر به پایان خوب در لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی نشود، لطف خود را برای طرفداران استقلال از دست خواهد داد. از اینرو فرصت مهیا شده برای زیبر نیک نفس در پست روزبه چشمی و مهدی مهدی پور به جای آرش رضاوند فرصت یک بازی نیست. فرصت تعیین سرنوشت استقلال برای یک فصل است. چه بسا نمایش خوب این دو در مصاف با مس و احتمالا ترکتور موجب شود، ریکاردو ساپینتو به ترکیب تیم برنده دست نزند و در جام حذفی هم همین تیم را روانه میدان کند. کما اینکه استفاده از محمد حسین مرادمند در ترکیب امروز استقلال به دلیل نمایش خوبی که در بازی با پارس جنوبی داشته محتمل است و این تغییرات نشان داده ریکاردو ساپینتو نفرات روی نیمکت را هم به اندازه بازیکنان اصلی دوست دارد و به نفع تیم که شده نفرات را جابجا می کند.

ماموریت در بازی های پایانی به زبیر نیک نفس و مهدی مهدی پور محول شده و چه فرصتی بهتر از این. نمایش خوب این دو بازیکن در رفسنجان می تواند همه خاطره نیمکت نشینی و مصدومیتشان در فصل جاری را پاک کند. چون پای پایان خوب در لیگ برتر و قهرمانی جام حذفی در میان است.