جمعه 1 تیر 1403

اوزونیدیس با شکست تمام کرد / پایان تلخ آخرین مربی یونانی فوتبال ایران!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اوزونیدیس با شکست تمام کرد / پایان تلخ آخرین مربی یونانی فوتبال ایران!

رویاپردازی‌های سرمربی یونانی گل‌گهر به پایان رسید و بعد از ناکامی در لیگ در جام حذفی هم کار آنها به پایان رسید.

به گزارش ورزش سه، مارینوس اوزونیدوس سرمربی یونانی تیم فوتبال گل‌گهر ماجراجویی شیرینی در ایران نداشت و در کنار تمام شرایط مطلوبی که در اختیار او قرار گرفته بود نتوانست آنطور که باید فصل موفقی را پشت سر بگذارد و ثبات و روند موفقی را در پیش بگیرد.

تیم فوتبال گل‌گهر در این فصل مهره‌های خوبی در اختیار داشت و با امکانات خوبی که در اختیار این مربی قرار گرفته بود انتظار می‌رفت تا با رتبه‌ای بهتر در لیگ برتر و پایانی با شکوه‌تر در جام حذفی کار خود را پایان دهد اما شرایط باب میل سرمربی یونانی پیش نرفت و آخرین فرصت این مربی هم در نیمه نهایی جام حذفی از دست رفت.

آنها در مسابقات لیگ برتر در نیم فصل نخست عملکرد و امتیازات خوبی کسب کردند اما در نیم فصل دوم مسابقات با عدم پیروزی در 10 مسابقه متوالی روند نزولی عجیبی را طی کردند و در نهایت کار خود را در رتبه 9 جدول پایان دادند و این رتبه برای تیم پرمهره گل‌گهر قابل قبول نبود.

این مربی یونانی از سبک و تفکرات خاصی در تیم خود پیروی می‌کرد و تیم فوتبال گل‌گهر با تفکرات خاص این مربی به میدان می‌رفتد، در بسیاری از مسابقات با توجه به نمایش خوبی که داشتند ضعف در حفظ پیروزی بود و در مسابقات زیادی بازی برده را با شکست عوض کردند که در نیمه نهایی جام حذفی هم این اتفاق تکرار شد و آنها بازهم کامبک خوردند و یک شکست تلخ دیگر را تجربه کردند!

باید دید سرنوشت سرمربی یونانی گل‌گهر به چه شکل پیش خواهد این مربی به کار خود در ایران ادامه خواهد داد یا با توجه به عملکرد ضعیف او در هفته های پایانی این آخرین مسابقه ای بود که مارینوس اوزونیدوس در فوتبال ایران حضور داشت یا خیر!

اوزونیدیس با شکست تمام کرد / پایان تلخ آخرین مربی یونانی فوتبال ایران! 2