سه‌شنبه 10 مهر 1403

هاشمی: بسته حمایتی 15 تا 200 میلیون تومانی خواهیم داشت

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
هاشمی: بسته حمایتی 15 تا 200 میلیون تومانی خواهیم داشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدمناف هاشمی، دبیرکل ملی المپیک در پایان چهلمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: قبل از مجمع باید تصمیم‌هایی می‌گرفتیم. رویداد‌هایی در پیش داریم از جمله مسابقات آسیایی و المپیک که باید برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کردیم. جلسه امروز با کمی تاخیر آغاز شد و به دلیل مسائلی که وجود داشت کمی طولانی شد. وی ادامه داد: امروز به 4 دستور کار رسیدیم....

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدمناف هاشمی، دبیرکل ملی المپیک در پایان چهلمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: قبل از مجمع باید تصمیم‌هایی می‌گرفتیم. رویداد‌هایی در پیش داریم از جمله مسابقات آسیایی و المپیک که باید برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کردیم. جلسه امروز با کمی تاخیر آغاز شد و به دلیل مسائلی که وجود داشت کمی طولانی شد.

وی ادامه داد: امروز به 4 دستور کار رسیدیم. برای 3 دستور کار قرار شد جلسه‌ای فوق‌العاده طی هفته آینده یا دو هفته آینده داشته باشیم تا موضوعاتی که باقی مانده را تصویب کنیم. امروز درخصوص دستورالعمل حمایتی از ورزشکارانی که برای بازی‌های آسیایی ناگویای ژاپن در فدراسیون‌ها باید بحث شود قرار شد کمیته‌های فنی کار خود را شروع کنند و فدراسیون‌ها گزارش‌های خود را ارائه کنند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: همچنین ستاد عالی که قبلاً هم تصویب و تایید شده بود کارش را آغاز کند. گزارشی که امروز مرکز نظارت به ما داد بسته حمایتی آماده کرده که همچون المپیک پاریس ما حمایت‌هایی از 15 میلیون تومان تا 200 میلیون تومان برای ورزشکاران خواهیم داشت؛ البته از زمانی که مصوبه قطعی شود، چون اعضای جلسه نظرات مختلفی داشتند و گزارش مفصلی ارائه شد.

هاشمی تصریح کرد: برای یک یا دو هفته آینده که اعضای هیأت اجرایی نظرات خود را اعلام کردند مصوبه نهایی ابلاغ خواهد شد. هنوز چیزی قطعی نیست، اما بحث‌ها انجام شده و مقرر شد کاروان کاملاً کیفی باشد با نگاه به رنکینگ خوب، اما جزئیات اینکه چندم شویم و چند مدال بگیریم و چه رشته‌هایی را اعزام کنیم هنوز قطعی نشده است.

ادامه دارد...