شنبه 14 مهر 1403

هاشمی: کنار ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی هستیم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
هاشمی: کنار ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی هستیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی به همراه معاونان خود در جمع قایقرانان پارالمپیکی حضور پیدا کرد و اظهار داشت: در راستای برنامه‌ریزی که از قبل صورت گرفته امروز در اردوی تیم پارالمپیک حضور پیدا کردیم و خوشحالم که توانستم از نزدیک با ورزشکاران دیدار کنم. وی افزود: از هفته قبل بازدید از اردو‌های تیم‌های اعزامی به بازی‌های المپیک وپارالمپیک را آغاز کردیم و امروز در فدراسیون...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی به همراه معاونان خود در جمع قایقرانان پارالمپیکی حضور پیدا کرد و اظهار داشت: در راستای برنامه‌ریزی که از قبل صورت گرفته امروز در اردوی تیم پارالمپیک حضور پیدا کردیم و خوشحالم که توانستم از نزدیک با ورزشکاران دیدار کنم.

وی افزود: از هفته قبل بازدید از اردو‌های تیم‌های اعزامی به بازی‌های المپیک وپارالمپیک را آغاز کردیم و امروز در فدراسیون قایقرانی حضور پیدا کردیم تا از نزدیک با این دو ورزشکار پارالمپیکی صحبت کنیم تا مشکلات را بشنویم و در جهت رفع آن گام برداریم.

هاشمی تصریح کرد: خداراشاکرم، شرایط ورزشکاران و دریاچه آزادی که محل تمرین این دو قایقران پارالمپیکی است، بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: در این بازدید به ورزشکاران و مسئولان قول دادیم تا کمک کنیم که امکانات ورزشکاران اعم از قایق و پارو را بتوانند به راحتی وارد کشور کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوابگاه ورزشکاران از سوی فدراسیون ساخته شده و اگر مشکلی در این زمینه داشته باشند، ما در کنار ورزشکاران هستیم چون الویت اصلی برای ما ورزشکاران هستند.

انتهای پیام /