شنبه 22 اردیبهشت 1403

هاشم‌کندی: سی‌وپنجمین دوره تور ایران - آذربایجان بعد از دو سال وقفه برگزار می‌شود / بدهی به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری را پرداخت کردیم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
هاشم‌کندی: سی‌وپنجمین دوره تور ایران - آذربایجان بعد از دو سال وقفه برگزار می‌شود / بدهی به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری را پرداخت کردیم

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های مکرر و مساعدت‌های حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان توانستیم بدهی یورویی که به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری داشتیم را پرداخت کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، سی‌وپنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان قدیمی‌ترین تور دوچرخه‌سواری در کشورمان، امسال پس از وقفه 2 ساله برگزار می‌شود.

رسول هاشم‌کندی سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری در خصوص برگزاری سی‌وپنجمین دوره تور آذربایجان عنوان داشت: متاسفانه به دلیل گسترده ویروس کرونا در سطح جهان و بدهی یورویی که داشتیم، نتوانستیم در سال‌های 1399 و 1400 این تور را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های مکرر و مساعدت‌های حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان توانستیم بدهی یورویی که به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری داشتیم را پرداخت کنیم و سی‌پنجمین دوره این تور در مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران در ارتباط با زمان دقیق برگزاری این تور بین‌المللی، مطرح کرد: براساس تقویم ثبت شده برای تور ایران - آذربایجان در اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری (UCI)، هفتم مهر 1401 الی یازدهم مهر ماه در 5 مرحله برگزار می‌شود.

هاشم‌کندی اسدی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: تا بدین لحظه مسیرهای مراحل تور و تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این تور بین‌المللی مشخص نشده است. اما تمام تلاش عوامل اجرایی و برگزارکننده این تور برای هرچه بهتر برگزار شدن سی‌وپنجمین دوره این تور خواهد بود.

انتهای پیام /