شنبه 31 شهریور 1403

هافبک لیورپول نظر بازیکنان درباره اشلوت را لو داد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هافبک لیورپول نظر بازیکنان درباره اشلوت را لو داد

الکسیس مک آلیستر می‌گوید همه بازیکنان از حضور آرنه اشلوت در این تیم خوشحال و راضی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، جدایی یورگن کلوپ از لیورپول در پایان فصل گذشته نگرانی‌های زیادی را برای هواداران و بازیکنان این تیم به همراه داشت و آنها نگران این موضوع بودند که جانشین او نتواند شرایط را به خوبی پیش ببرد و فشار کار کردن زیر سایه چنین مربی بزرگ و موفقی را تحمل کند.

با این حال، شرایط تا به حال برای این مربی هلندی خوب پیش رفته و او توانسته است نتایج قابل قبولی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول به دست آورد و امیدوار است که بتواند این روند را ادامه دهد و مک آلیستر هم مدعی شده که همه بازیکنان از شرایط او و عملکردش در رختکن احساس خوبی دارند.

این ستاره آرژانتینی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه لیورپول اظهار داشت:«من فکر می‌کنم که این تیم هنوز در دوره گذار است که کاملاً طبیعی است چون کلوپ برای چند سال متوالی در این تیپ حضور داشت و بسیاری از بازیکنان تنها تحت هدایت او بازی کرده بودند و تجربه بازی برای یک مربی دیگر را نداشتند.

بنابراین این تغییر مهمی در این باشگاه بود اما اشلوت با ایده‌های بسیار خوبی به این تیم آمد و همه گروه و هواداران می‌توانند ببینند که او به دنبال انجام چه کاری است. ما همه خوشحال هستیم و احساس مثبتی درباره آنچه پیش روی ماست داریم. همانطور که گفتم، دیدارهای زیادی در پیش است و دوست داریم انتظارات اشلوت را در زمین عملی کنیم. باید درک درستی از خواسته او داشته باشیم و بتوانیم ایده‌های او را درک کنیم.»

هافبک لیورپول نظر بازیکنان درباره اشلوت را لو داد 2