پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

هالند آماده برای درو کردن تمامی افتخارات / برترین گلزنان فصل فوتبال اروپا را بشناسید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هالند آماده برای درو کردن تمامی افتخارات / برترین گلزنان فصل فوتبال اروپا را بشناسید

در این فصل از فوتبال اروپا ارلینگ هالند با توجه به گل‌هایی که در هفته‌های نخست به ثمر رساند، اختلاف فاحشی با رقبایش در مسیر کسب کفش طلا ایجاد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، از شروع فصل جدید فوتبال اروپا مدت زیادی نگذشته اما در چنین شرایطی لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا خیلی زود آقای گل و ستارگان برتر خودشان را نمایان کردند. البته این موضوع شاید درباره همه تیم‌ها و بازیکنان صدق نکند اما با نگاه به آمار و ارقام فصل 2024/25 متوجه وضعیت موجود خواهیم شد. برخی از این بازیکنان نشان داده‌اند گل زدن امری ذاتی برای آنهاست و روند درخشانی که داشته‌اند، باعث شده از همین حالا آنها را یک مدعی بالقوه برای کسب کفش طلای فوتبال اروپا بدانیم. به همین منظور قصد داریم نگاهی به برترین گلزنان لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا (انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، فرانسه، پرتغال و هلند) از آغاز فصل جدید داشته باشیم.

ارلینگ هالند - منچسترسیتی - 9 گل  دیوانه‌وار است. او در 4 بازی موفق شده است که دو بار هتریک کند و آماری در لیگ جزیره به ثبت رسانده که اعجاب‌انگیز است. مهاجم نروژی سیتیزن‌ها نشان داده پس از فصل گذشته که به نظر مقداری افت داشته بود، خودش را برای یک فصل جدید آماده کرده و اگرچه در فصل قبل بسیاری از افتخارات فردی و تیمی را کسب کرده بود، این بار انگیزه‌اش برای درو کردن تمامی آنها چندین برابر شده است.

ویکتور گیوکرس - اسپورتینگ لیسبون - 8 گل این بازیکن سوئدی هم فرم فوق‌العاده‌ای داشته و با عملکردی که در طی دو سال اخیر داشته خودش را تبدیل به یک هدف نقل و انتقالاتی برای تیم‌های بزرگ اروپایی کرده است. گیوکرش با قدرت تمام کنندگی بالا، توانایی در گذر کردن از دوئل‌های یک مقابل یک و همچنین آگاهی محیطی بالا برای قرار گرفتن در موقعیت نشان داده یک گلزن بالفطره است.

میسن گرینوود - مارسی - 5 گل این مهاجم انگلیسی حالا 22 ساله شده و پس از روزهای سختی که در منچستریونایتد داشت، اگر چه مدتی در لالیگا بازی کرد اما حالا تحت نظر روبرتو دی زربی به رشد فردی نزدیک شده و آمارش این موضوع را کاملا ثابت می‌کند.

بازیکنان زیادی هستند که در طی 4 هفته ابتدایی مسابقات باشگاهی حداقل 4 گل به ثمر رسانده‌اند که البته با توجه به آمار سه مهاجم دیگر، علی الخصوص ارلینگ هالند وضعیت کاملا دگرگون شده و برای رسیدن به او باید در ادامه فصل فرمی درخشان داشته باشند. حال اسامی آنها را نیز مرور خواهیم کرد:

هری کین - بایرن مونیخ مهاجم انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا که درخشان ظاهر شده، می‌تواند در بوندسلیگا آمار خاص فصل گذشته را تکرار کند.

بردلی بارکولا - پاری سن ژرمن پس از جدایی امباپه، بارکولا از نگاه بسیاری از کارشناسان وارث بر حق این فوق ستاره جوان بوده و البته بارکولا نیز با فرم خوبی که فصل گذشته تحت نظر انریکه به نمایش گذاشته بود، نشان داد لایق این است که فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد.

مارکوس تورام - اینتر مهاجم فرانسوی نراتزوری در کنار طارمی و مارتینز روزهای خوبی دارد و مشخصا می‌تواند این فصل به تیمش برای کسب اسکودتو کمک ویژه‌ای کند.

پدرو گونچالوس - اسپورتینگ لیسبون همبازی گیوکرش در لیگ پرتغال بی‌نظیر بوده و این وینگر 26 ساله هم وضعیت ایده‌آلی را تجربه می‌کند.

متئو رتگی - آتالانتا اسلحه مخوف و جدید گاسپرینی اگر چه نیاز به زمان بیشتری دارد اما مشخصا در ترکیب این تیم جا افتاده است.

روبرت لواندوفسکی - بارسلونا او حالا 36 ساله شده، اما با حضور هانسی فلیک در بارسلونا، لوا می‌تواند روزهای رویایی سابق در بایرن مونیخ را مجددا تکرار کند.

آندری کراماریچ - هوفنهایم این مهاجم کروات هم در بوندسلیگای آلمان و در تیم محبوبش دوباره به اوج رسیده ولی قطعا حفظ این روند سخت است.

هالند آماده برای درو کردن تمامی افتخارات / برترین گلزنان فصل فوتبال اروپا را بشناسید 2
هالند آماده برای درو کردن تمامی افتخارات / برترین گلزنان فصل فوتبال اروپا را بشناسید 3
هالند آماده برای درو کردن تمامی افتخارات / برترین گلزنان فصل فوتبال اروپا را بشناسید 4
هالند آماده برای درو کردن تمامی افتخارات / برترین گلزنان فصل فوتبال اروپا را بشناسید 5
هالند آماده برای درو کردن تمامی افتخارات / برترین گلزنان فصل فوتبال اروپا را بشناسید 6
هالند آماده برای درو کردن تمامی افتخارات / برترین گلزنان فصل فوتبال اروپا را بشناسید 7
هالند آماده برای درو کردن تمامی افتخارات / برترین گلزنان فصل فوتبال اروپا را بشناسید 8
هالند آماده برای درو کردن تمامی افتخارات / برترین گلزنان فصل فوتبال اروپا را بشناسید 9
هالند آماده برای درو کردن تمامی افتخارات / برترین گلزنان فصل فوتبال اروپا را بشناسید 10
هالند آماده برای درو کردن تمامی افتخارات / برترین گلزنان فصل فوتبال اروپا را بشناسید 11