دوشنبه 2 مهر 1403

هرج و مرج دفاعی و ورشکستگی در برابر ژاپن / بیلد: این پایان فلیک در آلمان بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هرج و مرج دفاعی و ورشکستگی در برابر ژاپن / بیلد: این پایان فلیک در آلمان بود

آلمان 290 روز بعد از شکست 2-1 مقابل ژاپن در جام جهانی قطر، امشب با نتیجه 4-1 مغلوب این تیم در دیداری دوستانه شد.

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک، سرمربی 58 ساله تیم ملی آلمان، پیش از بازی با ژاپن تاکید کرده بود که روی فلسفه مشخصی با دستیارانش به توافق رسیده که آن را به تیمش نیز انتقال داده است. بیلد با جمله بالا گزارش بازی آلمان - ژاپن را آغاز کرده و نوشت: «اگر این تیم ما برای جام ملت های اروپا باشد باید احتمالا بترسیم و نگران باشیم! شکننده، بدون پیروزی و به نظر می رسد که فلیک باید نگران موقعیتش باشد چرا که به زودی کارش را از دست خواهد داد!»

رکورد وحشتناک فلیک تیم ملی آلمان در سال 2023 با هدایت هانسی فلیک تنها به یک برد در 6 بازی دست یافته است. این رکورد وحشتناک باعث نگرانی در مورد عملکرد آینده تیم شده است. خط دفاعی آلمان مقابل آلمان بار دیگر نگران کننده ظاهر شد. او آرایش چهار نفره دفاعی تیمش را تغییر داده و یوشوا کیمیش به عنوان دفاع راست به کار گرفته شد و مثل نیکو اشلوتربک در سمت چپ خط دفاعی عملکردش پرانتقاد بود. ضعف دفاعی آلمان روی گل های دریافتی کاملا مشهود بود.

در دقیقه 11 اشلوتربک نتوانست مانع از ارسال سوگاوارا شود و جونیا ایتو داخل محوطه جریمه از غفلت آنتونیو رودیگر استفاده و گل اول را وارد دروازه آلمان کرد.

در دقیقه 22 یک غفلت دیگر از اشلوتربک و یک ارسال کوتاه از سمت راست به گل بعدی ژاپن انجامید که آیاسه یوئدا آن را با یک ضربه آرام به گوشه دروازه مارک آندره تراشتگن فرستاد. اشلوتربک خوش شانس بود که در نیمه اول یک اشتباه دیگرش با واکنش خوب تراشتگن به گل سوم حریف منجر نشد.

هواداران حاضر در ورزشگاه وولفسبورگ در چنین شرایطی یکصدا خواستار تلاش شاگردان فلیک بودند و زمانی که آنها با شکست 2-1 به کار خود در نیمه اول پایان دادند، با سوت شاگردان فلیک را به رختکن بدرقه کردند.

آلمان در نیمه دوم هم عملکرد ضعیفی داشت و با دریافت دو گل دیرهنگام شکست فاجعه بار 4-1 را متحمل شد. روی این دو گل نیز ضعف خط دفاعی مانشافت قابل مشاهده بود. به نظر می رسد فقط یک معجزه می تواند در چنین شرایطی فلیک را روی نیمکت آلمان حفظ کند؛ شاگردان او روز سه شنبه دیدار سختی مقابل فرانسه، خواهند داشت.

هرج و مرج دفاعی و ورشکستگی در برابر ژاپن / بیلد: این پایان فلیک در آلمان بود 2
هرج و مرج دفاعی و ورشکستگی در برابر ژاپن / بیلد: این پایان فلیک در آلمان بود 3
هرج و مرج دفاعی و ورشکستگی در برابر ژاپن / بیلد: این پایان فلیک در آلمان بود 4