سه‌شنبه 12 تیر 1403

هری کین: مقابل اسلواکی فقط به گلزنی فکر می‌کنیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هری کین: مقابل اسلواکی فقط به گلزنی فکر می‌کنیم

هری کین، کاپیتان انگلیس، می‌گوید تیمش با وجود شرایطی که تجربه کرده مقابل اسلواکی فقط به فکر گلزنی و فکر کسب برد است.

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس فرداشب در بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 باید به مصاف اسلواکی برود. شاگردان گرت ساوت‌گیت در مرحله گروهی دور از انتظار عمل کردند و بسیار مورد انتقاد بودند.

انگلیس در مرحله گروهی صربستان را 1-0 شکست داد و مقابل تیم‌های دانمارک و اسلوونی به تساوی دست پیدا کرد. شیرها امیدوار هستند که در بازی حذفی حریف خود را شکست داده و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کنند.

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، در گفتگو با سایت یوفا درباره مرحله حذفی گفت:"اکنون در مرحله حذفی هستیم. این تورنمنت‌ها به سرعت برگزار می‌شوند و زمانی که شما در آن‌ها هستید به سرعت پیش می‌روند. از وقتی که قبلاً اینجا بودیم، زمان زیادی نمی‌گذرد و نتیجه خوبی مقابل صربستان کسب کردیم."

چرا انگلیس هنوز خوب بازی نمی‌کند؟ دلایل مختلف در بازی‌های مختلف وجود دارد اما ما مقابل تیم‌های خوبی هم بازی کرده‌ایم و شکست دادن آن‌ها و همچنین گلزنی آسان نیست.

حریفان انگلیس در مرحله گروهی؟ هر تیمی روش بازی و سیستم خاص خود را دارد. در سه بازی که انجام دادیم، برخی ما را تحت فشار قرار دادند و برخی نه. ما باید در طول بازی با آن مقابله کنیم. گاهی اوقات وقتی 1-0 جلو هستید یا 1-0 عقب هستید، ممکن است بازی از این نظر متفاوت باشد.

اسلواکی؟ ما می‌دانیم چه خطراتی ایجاد می‌کنند و چگونه می خواهند بازی کنند. مطمئنم که آن‌ها به زمین می‌آیند و برای پیروزی در این بازی به میدان می‌روند. ما هم دقیقا می‌خواهیم چنین کاری انجام بدهیم. بازی خوبی است که باید در آن شرکت کرد، البته مرحله حذفی است، بنابراین فشار بیشتری در این بازی حاکم است.

مقابله با تهدیدهای حریف؟ از نظر ما، تلاش تیم برای یافتن بهترین راه‌حل‌ها و ادامه دادن آن در طول بازی است. البته، می‌خواهیم فردا گلزنی کنیم و بازی را ببریم. امیدوارم بتوانیم این کار را با کمی فشار بیشتر در یک سوم پایانی انجام دهیم. فردا شب به یک عملکرد خوب نیاز داریم، بازی سختی خواهد بود. فرصت خوبی برای آماده شدن داشتیم. اکنون فقط کمتر صحبت می‌کنیم و به زمین می‌رویم تا نشان دهیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.

هری کین: مقابل اسلواکی فقط به گلزنی فکر می‌کنیم 2