دوشنبه 2 مهر 1403

هر چه گل بزند گران‌تر می‌شود / رئال با نگرانی اندریک را دنبال می‌کند: لطفا گل نزن!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هر چه گل بزند گران‌تر می‌شود / رئال با نگرانی اندریک را دنبال می‌کند: لطفا گل نزن!

قیمت اندریک برای رئال مادرید لحظه به لحظه بیشتر می‌شود و حالا رئال باید برای قطعی شدن جذب او مبلغ بیشتری به پالمیراس بپردازد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید این روزها بازی‌های اندریک برای پالمیراس را با نگرانی دنبال کرده و امیدوار است او هر چه کمتر گل بزند. چرا که اندریک تا پیش از پیوستن رسمی به رئال مادرید هر چه با پیراهن پالمیراس گل بزند باعث ضرر مالی رئال خواهد شد.

گلی که اندریک در کوپا لیبرتادورس مقابل لیورپول اروگوئه به ثمر رساند بیستمین گل او برای تیم برزیل از زمان توافق باشگاه پالمیراس و رئال مادرید برای انتقال او به اسپانیا بود.

روزنامه آ اس اعلام کرد گل شماره بیست اندریک که مقابل لیورپول اروگوئه به ثمر رسید باعث فعال شدن بندی در قرارداد پالمیراس و رئال شد که بر اساس آن رئالی‌ها باید 2.5 میلیون یورو بیشتر به باشگاه برزیلی پرداخت کنند.

بر اساس توافق اولیه دو طرف، رئال پذیرفته که برای جذب اندریک 35 میلیون یورو پرداخت کند. زمانی که این توافق به دست آمد اندریک شانزده ساله بود و باید تا رسیدن به هیجده سالگی به بازی در پالمیراس ادامه می‌داد تا بتواند راهی رئال شود.

اما در توافق رئال و پالمیراس بندهای الحاقی متعددی وجود دارد که اگر همه آنها فعال شود قیمت اندریک برای رئال می‌تواند به 60 میلیون یورو برسد. بر اساس یکی از این بندهای الحاقی به ازای هر 5 گلی که اندریک در پالمیراس به ثمر می‌رساند رئال باید 2.5 میلیون یورو به این باشگاه پرداخت کند. حالا که اندریک از زمان قرارداد 20 گل به ثمر رسانده رئال باید 10 میلیون یورو دیگر پرداخت کند و در نتیجه در حال حاضر قیمت اندریک برای رئال به 45 میلیون یورو رسیده است.

هر چه گل بزند گران‌تر می‌شود / رئال با نگرانی اندریک را دنبال می‌کند: لطفا گل نزن! 2
هر چه گل بزند گران‌تر می‌شود / رئال با نگرانی اندریک را دنبال می‌کند: لطفا گل نزن! 3