یک‌شنبه 8 مهر 1403

هر کس آسیب دیده بود امروز تمرین کرد / از آرسنال نترس انریکه: بازگشت 5 مصدوم پی‌اس‌جی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هر کس آسیب دیده بود امروز تمرین کرد / از آرسنال نترس انریکه: بازگشت 5 مصدوم پی‌اس‌جی

دو روز مانده به دیدار دشوار مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان، پنج بازیکن مصدوم به تمرین پاری سن ژرمن برگشتند.

به گزارش "ورزش سه"، جمعه شب این هفته وقتی پاری سن ژرمن در پارک دو پرنس مقابل رن قرار گرفت، لوئیس انریکه کنار زمین به‌شدت نگران بود. او پنج بازیکن خود را در اختیار نداشت و با دلهره به بازی بزرگی فکر می‌کرد که قرار بود سه‌شنبه شب در لیگ قهرمانان برگزار کند: دیدار با آرسنال آماده میکل آرتتا.

اما امروز حساب رسمی پاری سن ژرمن در شبکه اجتماعی ایکس ویدیویی از تمرین امروز منتشر کرد که بهترین خبر برای هواداران بود. در ابتدای این ویدیو ویتینیا و نونو مندس در حالی دیده می‌شوند که بدون مشکل در حال تمرین با دیگر بازیکنان هستند. نونو مندش به دلیل بیماری دیدار جمعه شب با رن را از دست داده بود و ویتینا هم از ناحیه مچ پا مصدوم بود.

خبرهای خوب برای لوئیس انریکه به اینجا ختم نشد. در ادامه این ویدیو جان‌لوئیجی دوناروما در حال تمرین با مربی دروازه‌بان‌ها دیده می‌شد و مشخص بود که هیچ مشکلی ندارد. دروازه‌بان اصلی پی‌اس‌جی سه بازی اخیر تیمش را به‌دلیل مصدومیت از ناحیه ران پا از دست داده بود و سافانوف به جای او درون دروازه ایستاد.

در بخش پایانی ویدیوی تمرین ارموز مارکو آسنسیو و دزره دوئه هم با آمادگی در حال تمرنی دیده شدند. بازگشت پنج بازیکن مصدوم در آستانه دیدار بزرگ و دشوار مقابل آرسنال بهترین خبر ممکن برای لوئیس انریکه است. آنها بعد از آرسنال هم سخت‌ترین مسیر را در لیگ قهرمانان دارند و در هفته‌های بعدی باید با بزرگانی مثل منچسترسیتی، بایرن و اتلتیکو مادرید دیدار کنند.

هر کس آسیب دیده بود امروز تمرین کرد / از آرسنال نترس انریکه: بازگشت 5 مصدوم پی‌اس‌جی 2
هر کس آسیب دیده بود امروز تمرین کرد / از آرسنال نترس انریکه: بازگشت 5 مصدوم پی‌اس‌جی 3