شنبه 14 مهر 1403

هزینه ثبت‌نام خودرو در مهاباد 500 هزار ریال اعلام شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
هزینه ثبت‌نام خودرو در مهاباد 500 هزار ریال اعلام شد

مهاباد - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: هزینه ثبت‌نام شهروندان برای خرید خودرو در کافی‌نت‌های سطح شهرستان 500 هزار ریال تعیین شده و اخذ هزینه بیش از این مقدار تخلف محسوب می‌شود.

محمد جهین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کافی‌نت‌های این شهرستان بابت هزینه ثبت نام در سامانه‌های فروش طراحی شده از سوی خودروسازان در مجموع مجاز به دریافت 500 هزار ریال هستند.

وی ادامه داد: دریافت مبالغی خارج از قیمت تعیین شده تخلف بوده و در صورت هرگونه گزارش در این زمینه با واحد صنفی مربوطه برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه نصب نرخنامه در دید عموم شهروندان الزامی است، اضافه کرد: برای چاپ هر برگ اضافه نیز شهروندان تنها مبلغ پنج هزار ریال باید پرداخت کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به شماره تلفن‌های 124 و 42449974 اطلاع دهند.

فرآیند فروش 25 هزار دستگاه خودرو در طرح ویژه فروش ایام عید سعید فطر، از چهارشنبه هفتم خرداد 99 آغاز شده و متقاضیان همچنان مهلت دارند تا چهارشنبه 14 خرداد عملیات پیش‌ثبت‌نام و ثبت‌نام نهایی را انجام دهند.

شهرستان 241 هزار نفری مهاباد دارای 6 هزار و 800 واحد صنفی است؛ اصناف بزرگترین بخش اقتصادی این شهرستان را تشکیل می‌دهند.

*س_برچسب‌ها_س*