یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

هزینه 6500 میلیارد تومانی الاتحاد در بازار / قرارداد عبود جدیدترین حاشیه لیگ عربستان!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هزینه 6500 میلیارد تومانی الاتحاد در بازار / قرارداد عبود جدیدترین حاشیه لیگ عربستان!

باشگاه الاتحاد با پیشنهادات باشگاه‌های عربستانی برای حضور قرضی عبدالرحمن عبود مخالفت کرد.

به گزارش ورزش سه، در مدت اخیر باشگاه‌هایی چون الاتفاق و الشباب با این ستاره صحبت کردند اما در نهایت مخالفت باشگاه الاتحاد باعث شد او به تیم دیگری نرود. این بازیکن تا سال 2026 با الاتحاد قرارداد دارد و این درخواست را داد تا در صلح و آرامش از این تیم جدا شود و با نونو سانتو سرمربی این تیم درگیری‌هایش به پایان برسد. او در سال 2019 با مبلغ رضایت نامه 12 میلیون ریال از الاتفاق به اتحاد آمده بود.

منابع نزدیک این این بازیکن گفتند عبدالرحمن تصمیم گرفت برای بازگشت به تیم برنامه ویژه ای را آغاز کند، اما می ترسید که مربی همچنان از دادن فرصت به او برای حضور در تیم خودداری کند یا حداقل او را روی نیمکت بگذارد، البته او آرزو دارد تا با پیراهن تیمش در جام باشگاه‌های جهان و لیگ قهرمانی آسیا به میدان برود.

مدیران باشگاه قصد دارند جلسه‌ای فوری بین این بازیکن و نونو سانتو بگذارند و ماجرا را حل و فصل کنند. الاتحاد تاکنون ستاره‌هایی چون بنزما، فابینیو، کانته را به خدمت گرفته و حسن کادش مدافع عربستانی را با 42 میلیون به جمع‌شان اضافه کرده و با لوئیز فیلیپه و عبدالله معیوف در روزهای پایانی قرارداد بسته است.

آن‌ها در حالی باید ژوتا را از لیست خود خارج کنند که 29 میلیون یورو بابت خریدش به سلتیک داده‌اند و قراردادش را باید به طور کامل پرداخت کنند. طبق اعلام ترنسفر مارکت باشگاه الاتحاد 119 میلیون یورو (6 هزار و پانصد میلیارد تومان) در نقل و انتقالات خرج کرده است.

هزینه 6500 میلیارد تومانی الاتحاد در بازار / قرارداد عبود جدیدترین حاشیه لیگ عربستان! 2