یک‌شنبه 1 مهر 1403

هشتمین پیروزی متوالی در الکلاسیکو عربستان / الهلال 3-1 الاتحاد: هیچ تیمی حریف الزعیم نمی‌شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هشتمین پیروزی متوالی در الکلاسیکو عربستان / الهلال 3-1 الاتحاد: هیچ تیمی حریف الزعیم نمی‌شود

الهلال در هشتمین دیدار متوالی و برای دوازدهمین بار در سیزده تقابل اخیر برابر الاتحاد، برنده از زمین خارج شد!

به گزارش "ورزش سه"، در مهمترین دیدار هفته چهارم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال الهلال موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد الاتحاد گذشته و صدر جدول رده بندی را حفظ کند.

ویدئو: 353685

الهلال خیلی زود و در همان دقیقه سوم بازی موفق شد دروازه الاتحاد نگون بخت را باز کند. ارسال مالکوم به روی دروازه با ضربه سر دقیق الکساندر میتروویچ به گوشه دروازه همراه شد او توانست حساب کار را یک بر صفر کند.

دومین موقعیت جدی بازی در دقیقه هشت به دست آمد. جایی که ژوائو کانسلو از سمت راست اقدام به شوت زنی کرد که درداگ رایکوویچ گلر الاتحاد با پا آن را دفع کرد. در دقیقه سیزده و پس از خطای عبدالاله العمری به روی لودی، داور یک خطای پنالتی به سود الهلال اعلام کرد که الکساندر میتروویچ آن را به گل تبدیل کرد.

الاتحاد فرصت رسیدن به گل نخست را در دقیقه 28 داشت که شوت بنزما با واکنش به موقع یاسین بونو دفع شد. سپس نوبت به الهلال بود تا به روی دروازه میهمان خطرساز شود که شوت محکم و زمینی مالکوم را رایکوویچ دفع کرد.

الهلال در دقیقه 37 توانست اختلاف را به عدد سه برساند. پاس فوق العاده روبن نوس به پشت مدافعان الاتحاد نصیب سالم الدوسری شد و این بازیکن با یک فرار تند و تیز از سمت چپ، وارد محوطه جریمه شد و توانست با یک ضربه چیپ، نتیجه بازی را سه بر صفر کند.

الاتحاد در دقیقه 41 توسط کریم بنزما به گل رسید اما به دلیل اینکه پیش از آن یکی از بازیکنان این تیم در آفساید بود، این گل رد شد. نیمه نخست با برتری سه بر صفر الهلال به پایان رسید و موقعیت مهمی تا دقایق پایانی شکل نگرفت تا اینکه موسی دیابی در دقیقه 80 و در شرایط تک به تک با یاسین بونو قرار گرفت که ضربه او را گلر مراکشی دفع کرد.

ببرها بالاخره در دقیقه 86 به گل رسیدند. روی یک پاس در عمق دیدنی برای موسی دیابی، او با یاسین بونو تک به تک شد و توپ را به کریم بنزما رساند تا ستاره فرانسوی به سادگی و با یک بغل پا، دروازه خالی را باز کرده و یکی از گل ها را جبران کند.

در وقت های تلف شده نیز بنزما یک گل دیگر به ثمر رساند که به دلیل آفساید مردود اعلام شد. در نهایت نیز الهلال با همان نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و با دوازده امتیاز از چهار بازی، در صدر جدول رده بندی باقی ماند.

این هشتمین پیروزی متوالی الهلال در تقابل های رو در رو با الاتحاد بود. ضمن اینکه در سیزده بازی اخیر دو تیم نیز الهلال دوازده بار پیروز شده و یک بار کار دو تیم به تساوی کشیده شده است. به طور کلی، در 25 بازی اخیر دو تیم، الهلال در نوزده بازی برنده بود، پنج تقابل دو تیم مساوی شده و الاتحاد فقط در یک بازی به پیروزی رسیده است!

هشتمین پیروزی متوالی در الکلاسیکو عربستان / الهلال 3-1 الاتحاد: هیچ تیمی حریف الزعیم نمی‌شود 2
هشتمین پیروزی متوالی در الکلاسیکو عربستان / الهلال 3-1 الاتحاد: هیچ تیمی حریف الزعیم نمی‌شود 3