شنبه 14 مهر 1403

هشدار آرتتا به رمزدیل: امروز اذیتت می‌کنیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هشدار آرتتا به رمزدیل: امروز اذیتت می‌کنیم!

میکل آرتتا به آرون رمزدیل هشدار داد که شاید از بازی روانی برای آشفته کردن او در بازی امروز استفاده کند.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز شنبه در چارچوب دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات و در حضور تماشاگرانش روبروی ساوتهمپتون به میدان خواهد رفت و رمزدیل که سابقه بازی در آرسنال را دارد و به صورت قرضی به این تیم ملحق شده است باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

این بازیکن فصل گذشته روزهای سختی را در آرسنال سپری کرد و آرتتا تصمیم گرفت که از داوید رایا به عنوان دروازه‌بان اصلی این تیم استفاده کند و رمزدیل را به صورت کامل به نیمکت تبعید کرد که با ناراحتی او همراه بود و در نهایت تصمیم گرفت که این باشگاه را ترک کند تا فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد.

آرتتا در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ضربات شروع مجددش را به‌خاطر رمزدیل تغییر خواهد داد اظهار داشت: «شاید به او بگویم که کاری را انجام خواهیم داد و همان کار را انجام دهیم تا او به ما اعتماد کند و سپس بازی دیگری را در پیش بگیریم که شرایط را برای او دشوار کند.

مطمئنا بازی روانی در زمین وجود خواهد داشت. من اطمینان دارم که ساوتهمپتون هم درباره این موضوع بحث و صحبت کرده است. این اولین باری نیست که ما برابر بازیکنی که قبل در اردوی ما حضور داشته است به میدان خواهیم رفت. طبیعی است که چنین اتفاقاتی رخ دهد. ما باید ظرفیت درک این موضوع را داشته باشیم و کار خودمان را انجام دهیم.»