پنج‌شنبه 7 تیر 1403

هشدار جدی به انگلیس: بی‌خیال فودن شو!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هشدار جدی به انگلیس: بی‌خیال فودن شو!

تئو والکات، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، از گرت ساوت‌گیت خواست که فیل فودن را کنار بگذارد و از آنتونی گوردن در ترکیب تیمش استفاده کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس امشب در دوم دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 به مصاف تیم ملی دانمارک خواهد رفت و امیدوار است که بتواند با کسب دومین پیروزی در این مسابقات صعودش به مرحله بعدی را قطعی کند و با آسودگی به مسیرش ادامه دهد.

عملکرد فودن در بازی قبلی این تیم برابر صربستان که با تک گل جود بلینگام به سود سه شیرها به پایان رسید با انتقادهای بسیاری همراه بود و بسیاری از ساوت‌گیت خواستند که او را در بازی برابر دانمارک روی نیمکت قرار دهد و حالا والکات هم به جمع این نفرات اضافه شده است.

او در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:«من دوست دارم آنتونی گوردون را در ترکیب ببینم. او به یک وینگر عادی تبدیل نشده، بلکه مسیر خودش را طی کرده است. او دوست دارد مدافعان را به چالش بکشد، کاری کند که آنها مدام در حال حدس زدن حرکاتش باشند و به دلیل همین تفاوتش اینجاست.

بنابراین اگر قرار باشد من تغییراتی را ایجاد کنم، احتمالا او را در ترکیب قرار خواهم داد و به زمین می‌فرستم. فکر می‌کنم بحث زیادی درباره فودن شکل گرفته و باید بگویم که صادقانه نظر من روی گوردون به جای او در ترکیب است.»

هشدار جدی به انگلیس: بی‌خیال فودن شو! 2