پنج‌شنبه 14 تیر 1403

هشدار کاپیتان سوئیس: انگلیس بدون نقطه ضعف نیست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هشدار کاپیتان سوئیس: انگلیس بدون نقطه ضعف نیست

گرانیت ژاکا، کاپیتان سوئیس، با تمجید از توانایی بازیکنان انگلیس به این نکته اشاره می‌کند که آن‌ها هم دارای نقاط ضعفی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، گرانیت ژاکا که تجربه حضور در آرسنال و کاپیتانی توپچی‌های لندنی را دارد باید با پیراهن سوئیس در مرحله یک چهارم نهایی یورو به مصاف چند نفر از هم تیمی‌های سابق خود برود.

ژاکا روز شنبه باید همراه سوئیس به مصاف انگلیس برود. آن‌ها برای صعود به این مرحله تیم ایتالیا را شکست دادند.

دوران حرفه‌ای ژاکا شامل حضور هفت ساله در لیگ برتر از سال 2016 تا 2023 است. او با اشاره به این تجربه به سایت رسمی یوفا گفت:"اگر از دوران حضورم در آرسنال فقط یک چیز را در نظر بگیرم، به بوکایو ساکا اشاره می‌کنم. می‌دانم که او در سه سال گذشته در سطح بسیار بالایی بازی کرده، او در موقعیت‌های تک به تک فوق‌العاده قوی است، او یک فوتبالیست فوق العاده است و همیشه به دنبال گلزنی است."

هری کین؟ بله پس از ساکا، هری کین نیز وجود دارد که گل‌های زیادی برای بایرن مونیخ به ثمر رسانده است. بسیاری از بازیکنان دیگر نیز وجود دارند، مانند کایل واکر، که سال‌ها در منچسترسیتی در سطح بالایی بازی کرده است. انگلیس بازیکنانی دارد که می. توانند برای هر باشگاهی بازی کنند. انگلیس نقاط قوت زیادی دارد اما بدون نقطه ضعف نیست.

استفاده از تجربه بازی در انگلیس برای بازی شنبه؟ بله. با این حال، من فکر می‌کنم که وقتی با یک تیم ملی بازی می‌کنید، بازی کاملاً متفاوتی خواهد بود: هم تیمی گ‌های مختلف، احساسات متفاوت، ذهنیت متفاوت. البته این را هم می‌دانیم که جو بازی با حضور هواداران انگلیسی و سوئیسی فوق العاده خواهد بود.

نقطه قوت سوئیس؟ اتحاد. به نظرم اتحاد نقطه قوت ماست. این طرز فکر مثبت، انرژی، تشنگی برای حضور در اینجا و بردن بازی‌ها چیزی است که تیم سوئیس را قوی می‌کند.

هشدار کاپیتان سوئیس: انگلیس بدون نقطه ضعف نیست 2
هشدار کاپیتان سوئیس: انگلیس بدون نقطه ضعف نیست 3