جمعه 31 فروردین 1403

هفتمین نمایشگاه ملی اسباب‌بازی در ایستگاه آخر

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
هفتمین نمایشگاه ملی اسباب‌بازی در ایستگاه آخر

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون روز 28 فروردین‌ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز یک‌شنبه 28 فروردین‌ماه 1401 به پایان می‌رسد. طبق روال هرروز، برنامه تلویزیونی «رخداد» هم از ساعت 17 تا 1 بامداد به پوشش تصویری نمایشگاه می‌پردازد و کارگاه‌های مهارتی و هنری با حضور مربیان کانون از ساعت از ساعت 17 تا 1 بامداد ادامه دارد.

همچنین برنامه تلویزیونی «مَل‌مَل» ساعت‌های 16 تا 17، 18 تا 19 و 20 تا 21 در سالن شهید بهنام آخرین اجراهای خود را روی صحنه می‌برد و اجرای برنامه‌هایی از جمله مسابقه، سرگرمی، بازی، نمایش و نقالی در ساعات 18 تا 19:30، 19:30 تا 22 و 22:30 تا 24 بخش دیگری از برنامه‌های آخرین روز نمایشگاه هستند. امین عبدالملکی طراح بازی «هفت گنبد» نیز امروز مهمان نمایشگاه اسباب‌بازی می‌شود.

بر اساس این خبر، برپایی فیزیکی نمایشگاه اسباب‌بازی پس از سپری کردن دو سال کرونایی با استقبال خوب کودکان و نوجوانان و خانواده‌هایشان همراه بود. محصولات هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علاوه بر فروش حضوری در محل نمایشگاه همچنان تا امروز 28 فروردین‌ماه در فروشگاه اینترنتی محصولات کانون در دسترس مخاطبان قرار دارد.

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی مصادف با ایام ماه رمضان از 21 تا 28 فروردین‌ماه 1401 از ساعت 17 تا 1 بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود. همچنین هشتمین روز از نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی با عنوان «آپارتمان‌نشینی» نام‌گذاری شده‌است.

انتهای پیام