چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

هفته دفاع مقدس نماد عزت و اقتدار ملت غیور ایران است

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
هفته دفاع مقدس نماد عزت و اقتدار ملت غیور ایران است

پارس‌آباد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار پارس‌آباد گفت: هفته دفاع مقدس نماد مقاومت، غیرت و اقتدار ملت غیور ایران است.

پارس‌آباد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار پارس‌آباد گفت: هفته دفاع مقدس نماد مقاومت، غیرت و اقتدار ملت غیور ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ظهراب‌وند پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان که با موضوع هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات فرمانداری پارس‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور اخلاص و رشادت‌های رزمندگان و نماد مقاومت، غیرت و اقتدار ملت غیور ایران است.

وی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس مملو از ارزش‌های ماندگار است که باید به پیام‌های مؤثر در این هفته توجه کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار پارس‌آباد گفت: امروزه آسایش و امنیت موجود در جامعه را مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس هستیم.

ظهراب‌وند افزود: تمام ادارات باید در این هفته حضوری مؤثر داشته و با تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گامی مهم در این راستا بردارند.

وی به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: اشاعه فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه موجب پیشرفت، سلامت و تعالی جامعه در زمینه‌های مختلف می‌شود.

ظهراب‌وند در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: استفاده از خودرو دولتی در ساعات غیر اداری و برای انجام کارهای شخصی ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی اضافه کرد: این موضوع به ادارات سطح شهرستان ابلاغ شده و در صورت مشاهده تخلف، طبق بخشنامه‌های اداری با افراد و ادارات متخلف برخوردهای قانونی صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار پارس‌آباد با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار مدیران پارس‌آباد باشد، بیان کرد: دولت سیزدهم دولتی انقلابی است که مسئولان باید با تفکر جهادی برای حل مشکلات مردم تلاش کرده و جهادی پای کار باشند چرا که مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند.