جمعه 30 شهریور 1403

هلند 2-2 آلمان / ژرمن‌ها شاکی از سوت پایان!

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
هلند 2-2 آلمان / ژرمن‌ها شاکی از سوت پایان!

در آخرین شب بازی‌های ملی ماه سپتامبر، تیم‌های ملی آلمان و هلند به تساوی 2-2 رسیدند و انگلیس 2-0 فنلاند را برد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ ملت‌های اروپا، هلند و آلمان در دیداری حساس مقابل یکدیگر قرار گرفتند. هر دو تیم در بازی‌های اول خود موفق به کسب پیروزی 5 گله شدند و با آمادگی کامل پای به این بازی گذاشته بودند.

هلندی‌ها خیلی زود و در دقیقه 2 بازی دروازه آلمان را باز کردند. روی غفلت مدافعان آلمانی، ریندرز با دروازه‌بان تک به تک شد و موفق شد دروازه این تیم را باز کند.

با این حال آلمان خیلی زود حملاتش را برای برگشتن به بازی آغاز کرد و هلند را تحت فشار قرار داد. پس از چند موقعیت و مقاومت مدافعان و دروازه‌بان هلند، در دقیقه 38 شوت ویرتز را فربروخن برگشت داد و روی ریباند دنیز اونداف بازی را به تساوی کشاند.

کمی بعد از این گل ناتان آکه روی برخوردی با یوشوا کیمیش دچار مصدومیت شدید شد و زمین بازی را ترک کرد.

پیش از اینکه نیمه اول به پایان برسد، یوشوا کیمیش حساب کار را 2-1 کرد. ستاره بایرن پس از توپ ارسالی رائوم که از همه گذشته بود، روی تیر 2 به توپ رسید و بازی را 2-1 کرد.

با این حال هلند هم دست و پا بسته نبود و در ابتدای نیمه دوم گل دوم را به ثمر رساند. روی موقعیتی پاس بروبی در سمت چپ محوطه جریمه در مقابل دروازه به دامفریز رسید و او دروازه را باز کرد.

در ادامه هر دو تیم حملاتی داشتند. ابتدا شوت گراونبرخ از کنار دروازه به بیرون رفت و سپس در سوی دیگر زمین ضربه زیبای اونداف را دروازه‌بان مهار کرد. دو تیم تا لحظات پایانی حملات نصفه و نیمه دیگری هم داشتند اما نکته قابل توجه مسابقه در ثانیه‌های پایانی رخ داد. جایی که ژرمن‌ها در حال تدارک یک ضدحمله بودند و می‌توانستند گل سوم را به ثمر برسانند، اما داور بدون توجه به حمله آنها سوت پایان بازی را به صدا درآورد که باعث عصبانیت بازیکنان آلمان و اعتراض‌شان به داور شد. در نهایت این دیدار با نتیجه 2-2 خاتمه یافت. دو تیم با این تساوی 4 امتیازی شدند.

انتهای پیام /