دوشنبه 16 مهر 1403

همراهی مردم لرستان برای اعمال محدودیت‌ها ستودنی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
همراهی مردم لرستان برای اعمال محدودیت‌ها ستودنی است

خرم‌آباد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاند اری لرستان گفت: اعمال محدودیت‌های کرونایی زمانی می‌تواند منجر به موفقیت و کسب نتیجه مطلوب شود که از سوی مردم نیز به خوبی رعایت شود و خوشبختانه مردم در استان همراهی مناسبی با مجریان دارند.

به گزارش ایرنا محمود ثمینی روز پنجشنبه در بیست و چهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی لرستان اظهار داشت: برآیند اعمال محدودیت‌ها در استان نشان می‌دهد که آحاد جامعه، در بخش‌های مختلف از تعطیلی واحدهای صنفی تا ممنوعیت تردد به قوانین پایند بوده و همراه مدافعان سلامت هستند.

وی با بیان اینکه محدودیت های مصوب شده براساس مصوبه های ستاد ملی کرونا اعمال می شود، افزود: صاحبان اصناف و بازاریان به جزء مشاغل ضروری و پشتیبانی کننده موادغذایی و مراکز درمانی و کلینیکی و اورژانسی و مشاغل گروه یک محل کار خود را تعطیل کرده و نشان داده اند که همراه مسئولان برای قطع زنجیره ویروس کرونا می باشند. ثمینی با بیان اینکه دولت ناگزیر به اعمال محدودیت‌های 2 هفته‌ای برای مقابه با کرونا است و مردم باید مسوولان را در اجرای موفق آن همراهی کنند، تصریح کرد: از مردم می خواهیم در خانه های خود بمانند و موازین و اصول صحیح بهداشتی را در استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و تعطیلی دورهمی ها رعایت کنند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*