دوشنبه 16 مهر 1403

همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023 با شعار تجربه جهان دیجیتال حاضر می‌شود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023 با شعار تجربه جهان دیجیتال حاضر می‌شود

اخبار شرکت‌ها؛

به گزارش روابط عمومی همراه اول، گروه همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023 که از 4 تا 7 تیر 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، به ارائه آخرین دستاوردهای فنی و سرویس‌های دیجیتال خود می‌پردازد و رونمایی‌های ویژه‌ای را برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است. اپراتور اول در سالن 35 و در قالب سه زون اصلی «شبکه و زیرساخت»، «راه‌حل‌های کسب‌وکاری» و «زندگی دیجیتال» حضور دارد. همراه اول در «غرفه‌های محیطی» خود که در محوطه نمایشگاه تدارک دیده، ضمن پاسخگویی، به فروش انواع سیمکارت، مودم، موبایل و مودم قسطی و همچنین رونمایی از مودم 5G می‌پردازد. همچنین ارائه دو سخنرانی با موضوعات «نقش‌آفرینی اپراتورهای تلکام در توانمندسازی و توسعه اکوسیستم دانش‌بنیان صنعت ICT کشور» و «مدل‌های کاربردی هوش مصنوعی در صنعت سلامت و چالش‌های پیش‌رو» را در بخش الکام‌تاکز خواهد داشت.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه و آشنایی با محصولات و خدمات نوین گروه همراه اول می‌توانند از ساعت 8 تا 16 تاریخ‌های مذکور به سالن 35 نمایشگاه مراجعه کنند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید همراه اول نمایشگاه الکامپ شبکه زیرساخت اخبار شرکت ها این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023 با شعار تجربه جهان دیجیتال حاضر می‌شود 2