شنبه 14 مهر 1403

همراه بن، خدمت جدید همراه اول کسب و کار

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
همراه بن، خدمت جدید همراه اول کسب و کار

برای سازمان‌های بزرگ همواره مدیریت هزینه‌های ارتباطی نظیر اینترنت و مکالمه یک مشکل بزرگ تلقی می‌شود؛ زیرا نمی‌توان کنترل دقیقی بر روی آن‌ها داشت.

رپرتاژ آگهی: برخی از کارمندان نیاز به مصرف حجم پایینی از اینترنت دارند و برخی دیگر به نوعی فعالیت خود را به اینترنت وابسته هستند. در این راستا، همراه بن که یکی از سرویس‌های همراه اول کسب و کار، وارد کار شده است تا مشکل سازمان‌ها را برطرف کند. با پیوستن به سرویس همراه بن، دیگر نیازی نیست نگران خرید بسته اینترنت، پیامک و مکالمه برای کارمندان خود باشید.

همراه بن چیست؟

سرویس همراه بن، به شرکت‌ها و سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که بسته های متنوع اینترنتی و یا ترکیب اینترنت با پیامک و مکالمه را خریداری کرده و آن را بین کارمندان خود تقسیم کنند.

هر بسته به صورت یک پین کد اختصاصی ارائه می‌شود.

این سرویس به سازمان‌ها کمک می‌کند تا با خرید بسته‌های متنوع، هزینه‌های خود را بهینه سازند و در عین حال از امکان تخصیص بسته‌ها اینترنت، مکالمه و پیامک به‌صورت منعطف بهره‌مند شوند.

ویژگی‌هایی که همراه بن در اختیار شما قرار می‌دهد

در دنیای رقابتی امروز، سازمان‌ها و شرکت‌ها به دنبال راه‌حل‌های مؤثر برای بهبود رفاه و ایجاد انگیزه برای کارمندان خود هستند. همراه بن، فرصتی استثنایی برای تحقق این هدف‌ها فراهم می‌آورد. این سرویس منحصربه‌فرد، شامل بسته‌های ترکیبی از اینترنت، پیامک و مکالمه است که به‌صورت گسترده و انعطاف‌پذیر در اختیار شرکت‌ها قرار می‌گیرد. در ادامه، به بررسی ویژگی‌های کلیدی این سرویس می‌پردازیم.

1. تنوع در انتخاب بسته‌ها

سرویس همراه بن این امکان را به شرکت‌ها می‌دهد که بسته‌های متنوعی از اینترنت، پیامک و مکالمه را بر اساس نیازهای خاص خود انتخاب کنند. حتی اگر سازمان تنها به اینترنت نیاز داشته باشد، می‌تواند بسته‌ای مختص به همین مورد را برگزیند. این بسته‌ها، بر اساس طراحی‌های از پیش تعیین شده و با تنوع مناسبی ارائه می‌شود تا سازمان‌ها بتوانند مطابق با نیازهای خود، بسته‌های مطلوب را خریداری کنند.

2. استفاده به عنوان رفاهیات یا گیفت

یکی از ویژگی‌های برجسته این سرویس، امکان استفاده از بسته‌ها به‌عنوان هدیه برای کارکنان یا هدیه در باشگاه‌های مشتریان و ایونت‌ها است. شرکت‌ها می‌توانند بسته‌های اینترنتی و ارتباطی را خریداری کنند و به‌عنوان جبران خدمات و یا رفاهیات و انگیزه برای کار در اختیار کارمندان خود قرار دهند.

3. مدیریت و اولویت‌بندی بسته‌ها

با فعال‌سازی بسته‌های همراه بن، اولویت استفاده از بسته‌ها به صورت خودکار بر اساس زمان انقضا آن‌ها مدیریت می‌شود. بدین معنی که بسته‌ای که زودتر به پایان می‌رسد، در اولویت استفاده قرار می‌گیرد. در عین حال، امکان خرید بسته‌های شخصی توسط مشترکین همزمان با استفاده از بسته‌های همراه بن، فراهم است. این ویژگی، به سازمان‌ها و کاربران این امکان را می‌دهد که با انعطاف بیشتری از بسته‌های خریداری شده استفاده کنند.

4. فعال‌سازی روی سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری

بسته‌های همراه بن به صورت کدهای فعالسازی برای سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول صادر می‌شوند. این بدین معناست که سازمان‌ها باید هزینه خرید بسته‌ها را پرداخت کنند و بسته‌ها در شبکه فروش B2C قابل خریداری نیستند.

5. کدهای فعال‌سازی یک‌بار مصرف

بسته‌های ارائه شده به صورت کدهای فعال‌سازی یک‌بار مصرف ارائه می‌شوند. پس از استفاده از این کدها، امکان تمدید آن‌ها وجود ندارد، مگر اینکه شرکت کد فعال‌سازی جدیدی در اختیار کارمندان قرار دهد. این ویژگی به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که کنترل دقیقی بر روی توزیع و استفاده از بسته‌ها داشته باشند و از مصرف بهینه منابع خود اطمینان حاصل کنند.

سرویس همراه بن به دلیل سهولت و تنوعی که دارد، می‌تواند به‌طور قابل توجهی در بهبود رفاه و انگیزش کارمندان، همچنین در برنامه‌های تبلیغاتی و تشویقی شرکت‌ها موثر باشد.

جمع‌بندی

سرویس همراه بن با ارائه بسته‌های ترکیبی از اینترنت، پیامک و مکالمه به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که بسته‌ها را طبق نیاز کارکنان تقسیم کنند و به کارمندان خود به‌عنوان رفاهیات یا هدایا ارائه دهند. این سرویس، تنوع بالایی در انتخاب بسته‌ها و امکان مدیریت دقیق هزینه ها و اختصاص منابع را ارائه می‌دهد. بر خلاف سرویس‌های معمولی، هزینه خرید بسته های همراه بن به عهده سازمان است و اولویت مصرف بسته های عادی و همراه بن بر اساس زمان انقضاء آنها می باشد. بسته‌های همراه بن به‌صورت کدهای فعال‌سازی یک‌بار مصرف ارائه می‌شود که نیاز به کد جدید برای تمدید دارند.

https://www.mci.ir/-CYZ0X5O

--> اخبار مرتبط

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.